BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Jupp. Da var det faktum. Damer er ræva når det gjelder teknisk innsikt. Ho lånte bilen min, og skulle vise motoren te noen venner som ville se. Glemte å lukke igjen panseret skikkelig. Også bar det ut på vegen. Pang så var skaden ett faktum. Bretta panseret og to fine striper i ruta. Tror det er lenge siden jeg har vært så langt nede. Bilen var så superklar te rudskogen. Kosta på den 10000bare den siste måneden og pussa den i 7 timer (rubbing, polering og lakkforsegler) på søndag. Har bøyd til og montert på panseret igjen. Bilen skulle stilles ut på rudskogen sammen med bimmers.no (hvor er det egentlig vi skal stå?) Tror jeg kommer likevel. Hadde ingen planer om å vinne noe med den bilen uansett. Men trengte en tryggere plass en partycampen, og bilen var jo fin nok te å stilles ut. Tror jeg kommer allikevel. Så får det heller være at panseret er bulket og frontruten sprekt. Regner med det er ok at jeg fortsatt står sammen med bimmers.no, eller er vi blitt en sånn klubb for kun "perfekte" biler. Legger igjen en liten notis på panseret (det ska hu jaggu meg bare tåle) så folk forstår. Noen som har sterke motsetninger til at jeg parkerer inne? mvh En uheldig Kevin Ps: Vi er sammen enda. EDIT: Har du ett panser te senda. PM meg. eller meld meg på 90 96 02 39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 hmmm denne saken ble vanskelig.. tror kanskje du må stå ved siden av audiene.. tror vw audi klubben norge har en stand der, spørr de. hehe.. vi får se hva the jury kommer frem til.. men som sagt, dette er en tøff sak om du kan stå sammen med bimmers..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 hvem er juryen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 det er meg, frank (edderkoppen jeg fant i leiligheten som er faen meg stor) og andre frivillige i klubben... vi må være 10 stykker og hvertfal 6 av 10 må være for at du skal stå med bimmers :D:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 nja.. Kjipern. Hvordan stiller ud deg til saken? sjekk ut: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24377&highlight=teddysen Bilen har ny frontfanger (illusion), og nå 2 bulker på hver side av panseret (ganske synkront faktisk), også to sprekker i ruta like over dashbordet, men under synsvinkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 åssen i all værda kan dere bestemme om han kan stille ut ell ikke? har ikke han betalt seg inn da? står det ett sted att bilene som evt skulle stått på stand med www.bimmers.no må være feilfrie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Hvem som helst som har meldt seg på kan stille ut på gatebil, bimmers er i ingen posisjon til å ikke la folk påmeldt hos seg ikke stå der. Bimmers blir tildelt plass i forhold til hvor mange de er påmeldte, og en av de plassene er Teddysen sin... "Kevin =)" må kødde med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Håper da virkelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Nja er jo en lei sak, og helt enig i at vi burde vise oss fra den "beste" siden. Men er en kjei sak, og er lite villig til å reise nedover om det er tvil om jeg får parkere den inne der. Da skrur jeg heller av panseret mens den står der. Skader suuuuuger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 Slapp av gutta, tror Kevin=) er i det spøkefulle hjørne i natt . Er vel jcvold som styrer dette med bimmers på Rudskogen. Kan aldri tru at det skal bli noe problem å stille ut bilen din i helga Teddysen . Forresten kjipt med bilen din da, men du rekker vel å bytte frontrute før helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 reiser i morra. Lite trolig og med at limet skal tørke, OG at vi ikke har noenting som engang ligner Hurtigrutaher oppe i de dype skoger av Hallingdal. Hmmm.. Nei det får bli som det blir. Syns ikke det er værre en carbonpanser på røde biler=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 12, 2006 Share Skrevet Juli 12, 2006 kjipt med bilen ja.. men, kjipt av kevin også spør du meg. man ser jo tydelig att teddysen ikke tar dette som en spøk.. og, som han ikke har nok med dama si som bretter panser og div. så skal det bli ledd av på hans bekostning når han vil stille ut på rudskogen? slikt kan man spare seg for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2006 Tok meg ikke nær av det akkurat. Vi er jo navnebrødre =) Men er liksom greit å få bekreftet det fra litt andre, at han kødda. Trodde egentlig det hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg synes du kan bare stille ut hvertfall, er jo ditt valg om du vil det eller ikke, men er det ikke mulig å ringe noen høggeri på veien nedover da?? kansje noen har et panser som er pent i samme farge, kan da umulig ta så lang tid å bytte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Klart du må stille opp, få printa ut noen pene plakater om hva kjerringa klarte så får du sikkert en eller annen trøstepris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå