ez_mei Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Har orginalt høytsittende bremselys i min e46 sedan... Tenkte ¨på å kjøpe slik takrutesenker/spoiler.... Men blir det helt corny når bremselyset lyser dA? Noen med erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 hehe, jeg har en følelse av at det faktisk kanskje ikke blir så ille i det hele tatt, men dersom jeg skulle ta feil, kan du jo bare demontere bremselyset ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 ja selvsagt, men har ikke lyst til å tukle med bilen liksom... får ikke senker med "åpning" til lyset a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Kjøp en AC Schnitzer takspoiler. To fordeler: bilen ser ikke dritharry ut samtidig som bremselyset ikke blokkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 oi! hvor får man kjøpt en slik en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 F. eks her . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 der var den jo ordentlig billig!! hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg har rieger bakrute spoiler på min E46 sedan (kjøpt på GS). Spoileren dekke hele bremselyset, slik at du slipper å tukle noe med det. Er til å anbefale Bilder av min bil : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22685 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ez_mei Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 hmm.... så jævlig fint ut synes jeg!!! men hvordan ser det ut når det er mørkt og du skal bremse a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Takk Joda, det går helt fint. Lyse viser ikke. Du ser bare lyse litt innenfra øverst i bakruta... Men betyr ingenting spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå