Mauro Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Satt bare å lurte på hvor mange fra bimmers.no som skal ta turen. Jeg skal kjøre oppover straks jeg får på 19" felgene igjen. Var på EU i dag, så satt på noen skikkelig deilige 195 65 15" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 jeg kommer på lørdag å blir kanskje til søndag. men bilen mangler front fanger å skranter litt for tia, så den skal ikke utstilles akkurat. for å si det sånn men er jævlig keen på å leie den ssperf bilen for da vet jeg hva jeg kommer til å gjøre i vinter ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Uffda. Mangler frontfager? Jeg har bretta panser, men kommer likvel. Lar ikke panseret ødelegge treffet... Betsmte meg i går kveld for å dra likevel. Skal vel ikke akkurat "stille ut jeg heller. Mere stå parkert der. Men det er klart, ser du bort fra panseret er ikke bilen så værst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Jeg kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Drar nedover til fredrikstad om et par timer, så kommer nok på lørdag... Men tror ikke jeg skal stille ut noe bil gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 skal nedover imorgen men det blir ikke med bilen min gitt den står ribba ogblir gjort klar til lakkering.kanskje jeg får kommet med den til treffet i september håper jeg.skal skru cossie etter jobb tror jeg.ser ut som vi må bytte clutch første turen min så gleder meg kjempe masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Uffda. Mangler frontfager? Ja. brettan over en fartsdumt da jeg "måtte" kjøre fra en ML merce som tydligvis (kanskje ikke så rart) klarte noen km/t mer enn meg over dumpa/dumpene... å m-tech 2 fangere vokser jo ikke akkurat på trær! Blir kanskje å teipe den med gaffa teip.. (midlertidig) er jo omtrent samma farge som bilen å greier.. Synd med paneret da. Tenker dama di har bra dårlig samvittighet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Det var da mange ufullstendige biler her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Ingen flere ? hehe Jeg begynner å kjøre ifra Kristiansand etter jeg har dusjet å spist, eller i 18.00 tiden med noen andre. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Prøver å få til en tur, men FY FAEN så dyrt det er!! Dagsbillett fredag 180,- Dagsbillett lørdag 180,- Festivalbillett fra fredag 750,- Campingbillett bil/telt 400,- 1510,- kroner bare for å være på området og sove i bil/telt på campen én jævla natt?! Får dobbeltrom på Plaza eller Roskildebillett til den prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Ja desverre.. Virker som det er viktiger å blakke folk enn å tenke nytt.. Blir en tur på lørdag, men regner med at jeg blir lei etter 4timer. Prisene er jo helt syke der. I fjor var det 1200grader der, folk holdt på å dø.. Jippi tenkte de, da tar vi 25kr for en flaske med vann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 vi reiser en HEL gjeng med masse gromme bmwer klokken 1 i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 vi reiser en HEL gjeng med masse gromme bmwer klokken 1 i natt Så sent ja Vi sees nok sikkert på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Prøver å få til en tur, men FY FAEN så dyrt det er!! Dagsbillett fredag 180,- Dagsbillett lørdag 180,- Festivalbillett fra fredag 750,- Campingbillett bil/telt 400,- 1510,- kroner bare for å være på området og sove i bil/telt på campen én jævla natt?! Får dobbeltrom på Plaza eller Roskildebillett til den prisen! en ting jeg har lurt på. blir ikke de som driver gatebil styrtrike på dette arrangemanget ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Tror kanskje ikke man trenger å betale de 180,-/dag om man har "festivalpass", så da er det 360,- billigere.. 1150,- for en natt for meg da. bmwdude, får si fra hvis dere trenger bimmers.no-skiltplater eller klistremerker.. kjører vel forbi her så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå