Stephan.s Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Noe litt merkelig spm, men ville det sett jævlig ut med Seidl el infinity sideskjørt på e34 uten noe som helst annen "styling"? Syns at de "ruglete" kanalene som kommer på e34 er litt kjedelig og ødlegger "clean-looken" en del på bilen. Tror den e34 i denne tråden har infinity skjørt hvis jeg ikke tar helt feil. Ser egentlig "ok" ut hvis resten av bilen er clean. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=24286 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Fronten er vel ikke helt standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Ville gått for M skjørt som jeg har på min Touring hvis ikke det er noe annet styling . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Fronten er vel ikke helt standard Nei, det er sett på ei leppe på fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 kjøp M sideskjørt som Steffan C har på sin, det var en utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå