325ixturbo Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 det jeg lurer på er om man får kjøpt skinntrekk til orginale skinn seter for å trekke opp eventuelt i flere farger. vet at pitstop drev med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Du får kjøpt orginale skinntrekk hos en BMW forhandler, hvis det er det du spør etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Du får kjøpt orginale skinntrekk hos en BMW forhandler, hvis det er det du spør etter. Det koster skjorta det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 hvor mye koster det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Du kan jo også ta kontakt med Inredcar, der kan de sikkert gi deg et greit prisoverslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 et annet og sikkert billigere alternativ er dette http://cgi.ebay.com/LEATHER-SPORT-SEAT- ... dZViewItem www.iggeeseatcovers.com de lager til e30 både vanlige og sportseter(ikke recaro). Mener jeg fikk en pris på ca $300 inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 et annet og sikkert billigere alternativ er dettehttp://cgi.ebay.com/LEATHER-SPORT-SEAT- ... dZViewItem www.iggeeseatcovers.com de lager til e30 både vanlige og sportseter(ikke recaro). Mener jeg fikk en pris på ca $300 inkl frakt. Ganske genialt og billig Flott det er folk her inne som har en bred horrisont på alt som gjelder biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 takk ska du ha Erik kleppe. $300 var det pr stk el komplett. jeg har sorte skinn seter nå. tenkte å ha sorte og røde i midten men tenkte å ha e36 sportstoler fram til e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Du kan jo også ta kontakt med Inredcar, der kan de sikkert gi deg et greit prisoverslag. Inredcar skal vis være veldig proffe. Har tenkt til og bruke dem senere da jeg skal bygge opp til sportseter ,men det er mulig de er noe dyre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 skal sjekke pris hos inredcar også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå