|Andreas| Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 At folk gidder Bilen ser skikklig ille ut. Muligens det som var meningen??
mAZE Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Bare jeg som synes e28 har et cab potensiale. Hadde den vært ordentlig ombygd, pen lakk, og pene felger, kunne a detta blitt en kul bil. Jeg kan nok være litt enig med deg der ja...
Pauls1 Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Bare jeg som synes e28 har et cab potensiale. Hadde den vært ordentlig ombygd, pen lakk, og pene felger, kunne a detta blitt en kul bil. tenkte akkurat det samme
e28stian Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Stakkars bil hardinger på modding av bil, "custom" panserscoop og et tak som set ut som det ble kappa av en gravemaskin. E28 kunne sikkert blitt en fin cab, men liker den best som den er i vanlig utførelse. Så denne annonsen for sn stund siden, satt og rista på hodet i ca 3 minutter En ting som hadde vært rått hadde vært en taksenka e28 eller e30, men tror ikke veimyndighetene er enige Den e34en så ut som den har blitt kryssa med en styla honda og rævva til danskeferga , men den siste caben så fin ut.
jani Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 jaja... kunne blitt fin den ja.. bare fjerna den spoilern..fort som fy.. og pussa ned og litt sånn:) hadde blitt topp da:) hehe
Viko Skrevet Juli 30, 2006 Skrevet Juli 30, 2006 Den E-28 synst eg kledde litt cab. Sveist igjen bakdørene, fått ny lakk hadde den hatt potensiale
Dr_S Skrevet Juli 31, 2006 Skrevet Juli 31, 2006 Den cabben vrir seg sikkert fint i karosseriet på banekjøring, hehe
hoegtor Skrevet August 1, 2006 Skrevet August 1, 2006 Dette minner meg om russe bilen vi hadde. En 4-dørs Peugot 304 fra tidlig 60 tall. Vi kappet taket og laget cab. Det eneste som var dumt, var når en av gutta åpnet bak døren....... Vi måtte jekke opp bilen på midten, for å få igjen dørerne. Vi ble stoppet av onkel en gang, fikk beskjed om at vi måtte ha velte bøyler. Det fiksa vi lett, elektrikker rør med tykk sort skumm-gummmi rundt. Huff.... det kunne gått riktig galt. Gutta som laget 5-serie cab'en har nok sikkert hatt det like gøy som oss. Tviler på at de prøver på noe annet enn å ha litt moro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå