Gå til innhold

Kjøpte meg ny bil her om dagen.. (VW Touran)

Runar-CSi
 Share

Anbefalte innlegg

Dog ikke Bmw men.... Siden de ikke har noe i denne størrelsen som man får reg som varebil kl2. så ble det da en Volkswagen på meg som arbeidsbil....

2004 Vw Touran 2.0TDi Highline.

Passelig utstyrt med f.eks: Navi, Grått sportskinn, 6 gir, Bi-Xenon osv...

touran12.jpg

touran13.jpg

touran14.jpg

touran15.jpg

Felgene som står på skal byttes ut og senkesett og øyelokk er på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Altså, no offence, men dette er bimmers.no.

Sikkert mange som kommer til å kjøpe noe annet enn bmw eigang, å hvordan ville bimmers.no sett ut om alle postet ting om de andre bilene sine? Det ville blitt et "bilforumet.net".

Flott bil var det, men ikke helt min smak though.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mange som kommer til å kjøpe noe annet enn bmw eigang, å hvordan ville bimmers.no sett ut om alle postet ting om de andre bilene sine? Det ville blitt et "bilforumet.net".

det har jeg vanta lenge på...bynner å bli smålei av folk som slik poster,selv om det er lov å skryte litt,men som sagt dette er bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har jeg vanta lenge på...bynner å bli smålei av folk som slik poster,selv om det er lov å skryte litt,men som sagt dette er bimmers.no

Ingen som tvinger deg til å lese tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt til VW Touran i overskriften, og flyttet tråden til "Annet..", så da må det vel være greit. De som ikke har interesse av å se Touranen kan jo da bare styre unna tråden.

Tåmi her inne hadde også en flott Touran forresten.. senka med 18" tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med Touran, det eneste som manglet er multifunksjonsratt, ikke pga knappene, men det ser bedre ut en det 4 eikede.

Jepp, hadde selv en '06 touran, som var stasjet opp litt, å det var en utrolig god bil å kjøre, å fungerte meget bra til det formålet den er laget for, MEN en av grunnene til at jeg byttet den ut, var at det er utrolig mye støy/ulyder fra interiøret på disse. (å det er ikke enkelt tilfeller, for jeg jobber hos en VW forhandler, å ser hvor mangen klager det er på dette)

Noen bilder av min tidligere.

main_3769192437f265bafa2d.jpg

main_1775581134437f2708a36e3.jpg

Min var senket, 18", lakket ned, ny frontleppe, takspoiler, grill+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var jo skikkelig fin Tåmi, hvor mye var den senket?? Når det gjelder interiør lyder så har ikke noe kommet enda, men det kommer vel eneste som irriterer vettet av meg er den der setebelte alarmen...... Sånn ellers er jeg fornøyd med bilen og dens kjøregenskaper....

Den kom på ca 200k f.reg. med 95tkm på telleren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk ingen dum bil... av alle VW tror jeg dette er en av de jeg hater minst...

Føles faktisk rask og det flytter seg meget godt forutsatt at man er gir jernet..

Gratulerer med god bil. Den ser kanskje ikke så spes ut, men er virkelig god å kjøre...

(den har også meget gode lys... fjern og nær... vel så gode som BMW sine)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...