compact Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Lurer på å kjøpe meg en 4 dørs e36 . Har lyst at den skal ha en slags e34 m5 look. noe som har tips? lakk,felger,styling osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Lurer på å kjøpe meg en 4 dørs e36 . Har lyst at den skal ha en slags e34 m5 look. noe som har tips? lakk,felger,styling osv Du nabo, tror du skal slite med å få en E36 til å se ut som den større og mer firkanta E34. Greit med kreativitet, men det får da være grenser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 ikje ment å bygge om karoserie da,men få med visse detalja fra m5 you see Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 ikje ment å bygge om karoserie da,men få med visse detalja fra m5 you see Hmm, nei egentlig ikke. Er jo ikke så veldig stor forskjell på vanlig E34 og M5. Og E36 med sølvlakkerte sideskjørt på f.eks blå bil har jeg lite tro på. Ellers er det nok fint lite andre E34 detaljer som kan bli fint på E36 heller. E34 er jo en bilgenerasjon før E36. Blir liksom feil å gå den veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 har litt lyst på noe annerledes(sier jeg som har compact) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Ohh jemini! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 har litt lyst på noe annerledes(sier jeg som har compact) Ja, annerledes hadde det nok blitt. Men pent, neppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå