Viko Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 Prosjektet står litt stille for tiden , nå er det Sol , Bad , Ferie og Bmw kos! Jeg fortsetter på prosjektet etter ferien! Prosjektet her : http://home.online.no/~r-joerg2/nyttprosjekt.cfm Hørest bra ut Rolf.. Gleder meg til å se bilen ferdig, men gleder meg mer til det kommer doch *sikle* *sikle* Har muligens en 79mod MKll på hånd, med bda alu breddere, safety device bur, anti-dive, wc travers, willwood 310mm fremme, med pedalboks, 1031aksling, BW T5kasse, og Cosworth 200 motor, recaro interiør. Bilen er GODKJENT med BDA 2l 16V!!!!!!! Lurer litt på den, litt arbeid med den, rust i gulvet, kanaler, bakplate og litt fremme på frontplaten Men nok snakk om Ford, glemte jo helt BMW her...
Ole@Automote Skrevet Juli 15, 2006 Skrevet Juli 15, 2006 FORD PRAT!!!???? Fin BMW foresten, begynte med ford jeg også men kom fort på bedre tanker BMW!! hehe
H_c Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Fin bil, men jeg kan fremdeles ikke forstå de som syns motorer som 520, 320 etc etc gir så vanvittig kjøreopplevelse. Skal du ha vanvittig god kjøreopplevelse med tilsvarende motor skal du gå og prøvekjøre en Saab. DE gutta har fått det til! Men du må prøve en for å tro meg. ATL passer i en saab, alt sitter på rett plass, setene er gode, du har oversikt. helt siden jeg satt meg i en bistøgg saab 900 for mange år siden har jeg gang på gang blitt imponert over de bilene. Jeg har aldri eid en, og kommer neppe til å gjøre det heller, men å juble over kjøreopplevelsen i en "litt lavmåls" bmw vitner bare om at man ikke har prøvd alt enda.
H_c Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Må bare få si at rodell 58 felgene som du nå har kjøpt til bilen er en av top fem alltime grommest felger til bmw! KLOKT valg og GOD SMAK!!!
H_c Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 poenget mitt er, skal du ha bmw går du for motorer fra 2,5 litern og oppover!
Blue Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Skrevet Juli 18, 2006 Takk takk HC! Hadde jeg trengt en 2,5 eller mere motor hadde jeg kjøpt det , denne bilen blir min "kosebil" , den jeg skal "flå" deg med er jo under bygging i min garasje, ferdig til våren !! Ps Jeg har testet Bmwer som ville ha Rævkjørt den blå replikaen din !
Viko Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 Nydeleg valg av felger Rolf.. kvite blinkers, og litt senk blir den meget bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå