JonH Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvilken olje bør jeg velge til min 87` E30 M3? Bilen blir ikke brukt til banekjøring, men det hender jo at jeg gir på litt Hvor ofte bytter dere andre E30 M3 eiere olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Hvilken olje bør jeg velge til min 87` E30 M3?Bilen blir ikke brukt til banekjøring, men det hender jo at jeg gir på litt Hvor ofte bytter dere andre E30 M3 eiere olje? På motoren bruker jeg, i likhet med flere og flere, Castrol TWS 10w/60. Jeg kjører på bane. Bytter hver 5.000km. Bytter olje på gir og diff annenhvert år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis rød den m3`en og mørk blå den cabben?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis rød den m3`en og mørk blå den cabben?? Cabben er faktisk svart Men bor i bunnen av vearåsen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis rød den m3`en og mørk blå den cabben?? Cabben er faktisk svart Men bor i bunnen av vearåsen ja Jaså ja,bor ca 100 meter oppi bakken jeg da gjort av den sølv farga e30`en a? dama likte den godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jaså ja,bor ca 100 meter oppi bakken jeg da gjort av den sølv farga e30`en a? dama likte den godt Den har nok blitt solgt til fordel for m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Detta har jeg faen meg venta på E30 M3 i Tønsberg, endelig! Ja jeg vet det har vært en cab men den har jeg vel aldri sett en real life, hvis du skulle pirke på det Thomas Syntes du skal lage en tråd med bilder og greier, nå ble jeg nysgjerrig Mye ute å kjører eller? Ser du noen gang en grå fire dørs e30 på god vei uti grøfta med en sjåfør som har øya godt klistra på bilen din så er det meg Gleder meg til å se kjerra! Mvh. Espen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 espen, er vel denne han har kjøpt da? Den sorte NE regga som var tilsalgs? Gikk i Tbg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Eg er spent eg og. Linken har tatt vegen da Dr_S? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja jeg vet det har vært en cab men den har jeg vel aldri sett en real life Var det han sa jeg svarte på, så skjønner ikke hva dere loker med om link. Men ok, jeg leste feil, trodde den sorte var cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Jaså ja,bor ca 100 meter oppi bakken jeg da gjort av den sølv farga e30`en a? dama likte den godt Den har nok blitt solgt til fordel for m3 hadde vel ofra den for m3èn jeg oxo nice bil..du for lage en tråd her om bila dine mister Jonh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja jeg vet det har vært en cab men den har jeg vel aldri sett en real life Var det han sa jeg svarte på, så skjønner ikke hva dere loker med om link. Men ok, jeg leste feil, trodde den sorte var cab Hehe. Sjekka forumet etter ein tur på byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Detta har jeg faen meg venta på E30 M3 i Tønsberg, endelig! Ja jeg vet det har vært en cab men den har jeg vel aldri sett en real life, hvis du skulle pirke på det Thomas Syntes du skal lage en tråd med bilder og greier, nå ble jeg nysgjerrig Mye ute å kjører eller? Ser du noen gang en grå fire dørs e30 på god vei uti grøfta med en sjåfør som har øya godt klistra på bilen din så er det meg Gleder meg til å se kjerra! Mvh. Espen ! Har ikke fått skilter på m3`n enda, så det blir kun på prøveskilt foreløpig. Den er importert, men det tar tid med biltilsynet... Skal lage en tråd om den, men må polere litt først Noen som forressten vet hvor den svarte e30 m3 cabben har endt opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Det var 2 stk sorte e30 M3 cabber som jeg vet om. Den ene hadde NE skilter, men havnet plutselig på prøveskilter og ble tilsalgs. Eieren gikk på skole i Tønsberg. Den andre var sto vel tilsalgs på nettet, med noen bilder fra stranda her nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonH Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Det var 2 stk sorte e30 M3 cabber som jeg vet om. Den ene hadde NE skilter, men havnet plutselig på prøveskilter og ble tilsalgs. Eieren gikk på skole i Tønsberg. Den andre var sto vel tilsalgs på nettet, med noen bilder fra stranda her nede. Jepp, den svarte (med bilder fra stranda) er hvertfall solgt. Den andre er macaoblau, og han som eier den har vist flytta fra Tønsberg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå