tithead Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 vurderer kjøp av styling til bilen på http://nrw-tuning-center.de/ , siden jeg likte greiene de hadde til e34 ganske godt. synes bare det er merkelig at jeg aldri har sett noe lignende rulle rundt og at de har sluttet å levere til bs-bildeler. Veit heller ikke om de sender til Norge. hadde vert fint om noen med litt meir peiling på slike ting, og kanskje noen med litt stødige-tyskkunskaper kunne hjulpet meg? stylingen det dreier seg om er forresten: http://nrw-tuning-center.de/portal/alias__RBTuning/lang__de-DE/tabID__3451/ItemID__3502/DesktopDefault.aspx hekk: BMW E34 Heckstoßstange F60-DESIGN Artikel: BM34HSTF60 front: BWW E34 Frontstoßstange im NTC-DESIGN Artikel: BM34FST1 skjørt: samme som på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Hallo, muligt jeg kan hjelpe deg..jeg er i Tyskland nä.. Hva er det du lurer pä ? Husk pä at hvis du vil ha dette sendt til Norge sä kommer det 25 % moms pä kjöpe summen.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Sende de en mail med forespörsmäl om pris inkl frakt til Norge jeg..gir deg en tilbake melding när jeg har fätt svar pä mailen.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Hallo fikk svar pä mailen.. De kunne sende til Norge..150 euro i frakt for et komplett body kit.. Er det noe mer du lurer pä sä gi meg en lyd.. Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tithead Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Husk pä at hvis du vil ha dette sendt til Norge sä kommer det 25 % moms pä kjöpe summen.. ingen måte å unngå dette på? err De kunne sende til Norge..150 euro i frakt for et komplett body kit.. Er det noe mer du lurer pä sä gi meg en lyd.. flotters, kommer nok til å ta kontakt etter at jeg har kommet hjem fra ferie om en to ukers tid kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fasttuning Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 sende deg en Pm med litt info.. eneste mäten ä ungä moms pä er ä hente det selv..men du fär ikke ta med deg varer for over 6000kr inn til norge uten at du betaler moms av alt over 6000kr..pröver du deg ä ta det inn uten ä betale momsen og du blir stoppet sä tar de fra deg settet.... litt kjedeligt det ogsä...men som sagt opp til 6000kr kan du selv ta med deg inn til norge..sä lenge det er til privat bruk.. lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå