bizzy Skrevet Juli 13, 2006 Share Skrevet Juli 13, 2006 Noen her som vet om koed.dk har ferie? Bestilte ett lass med deler på mandag og pengene er fremdeles ikke trekt fra min konto. Har sendt de mail, men har ikke muligheten til og ringe de før på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Sikkert ferieavikling der som alle andre bedrifter har. Og da vil det gå litt lengre tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 de hadde ikke ferie på mandag iallefall. men det var folk på ferie, og folk som var syke.. så de hadde det RIMELIG travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Der vart pakken min sendt ja yeeeay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Dem har ikke ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Det er ganske travelt for de nå, det har jeg fått med meg Tror jeg venter et par uker på å pushe på noe greier som skulle ettersendes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 de holder stengt i uke 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå