icc Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Har vært å funnet noen 320i Touring svingarmer(bak) med bremseskiver. Tenkte jeg kunne sette de på min 320i med bremsetrommel bak, eller passer de ikke? Syns de ser veldi lik ut. Er det noe annet jeg må bytte i tillegg for at biln skal funke med bremseskiver bake? Hvordan er det med svingarmene til 325i? passer de? Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Ja begge deler passer.du trenger ikke noe ekstra for og få det til å funke. Men skal du ha full effekt av bremsene bør du bytte mastersylinder da denne er større på biler med skivebremser (20,64 mm kontra 22,2 mm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2006 Okei, takk skal du ha! Da blir det vel skiver snart, weee! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 du må få med håndbrekksvaier, den er forskjellig. Det med master sylinder visste jeg ikke, er denne enkel å skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TexWiller Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Mastersylinderen er enkel og skifte ja. (max 30 min) men du må lufte hele systemet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja takk skal dere ha for hjelpa... venter bare på penger jeg En kar som er skyldi meg 4000 som har stukket til sydn, bare venter på at han skal komme hjem. Også har jeg en haug av skolebøker jeg skal selge, noen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå