RogE36R Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Fått en liten mangellapp på godkjenningen og utløserlageret på girkassen har røket. Noen i bergensområdet som har lyst å hjelpe meg? Skal selvfølgelig få bra betalt, litt flaut dette her men har ikke så veldig mye erfaring, hvertfall ikke med disse bilene, og e noen ting jeg ikke tørr å begi meg ut på alene... Det som må gjøres er følgende *skifte utløserlager+clutch *2xSvingarmsforinger *1x bærekule *Finne + fikse bensin lekkasje.. Takknemlig for all respons Mvh Roger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 hør med et verksted hva de tar for jobben. for skifte av clutch ville jeg ikke overlatt til en uten riktig utstyr å gjøre det med. Samme gjelder bærekulen, der må man ha presse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Byttet foringene selv i går... det var jo smal sak å bilen ska til tyssnes på onsdag til en bekjent som tar alt resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Resten er heller ikke vanskelig,men det er en fordel med rett utstyr og en skikkelig plass å drive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå