Gå til innhold

ny bil 74 525 e12

Share

Anbefalte innlegg

Et gull av dimensjoner :lol:. Tror det må være en av de første kakse femmerene i haugesund. jallet sammen og eu ok.bruksbil til januar.til og med solgt ny i norge!!!

Adminedit (bmwE9): Jeg flyttet tråden fra prosjektforumet fordi jeg ikke kan se at du er igang med et egentlig prosjekt ennå. Det er en artig bil du har kjøpt... hva med litt mer informasjon og ikke minst bilder av bilen ?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adminedit (bmwE9): Jeg flyttet tråden fra prosjektforumet fordi jeg ikke kan se at du er igang med et egentlig prosjekt ennå. Det er en artig bil du har kjøpt... hva med litt mer informasjon og ikke minst bilder av bilen ?...

Vet ikke ennå om det blir prosjekt men? den er artig hatt en lik før men det var serie 2. bilder???? nja skeptisk kanskje noen får lyst på gullet. :o

bilen er solgt ny i på vestlandet og har rullet 271000 km maskinellt er den 100% går utrolig fint og det er tre trinns automat som girer silkemykt.også er det jo to forgassere på denne :shock: .originalt en mørkebrun farge ganske lik den på storsveen sine sider der de tester 525.

det som er problemet er rust rust rust.men bilen er hel til og være e12.

det meste er på utskiftbare deler. (tror jeg har ikke hatt den på bukk).

men den var eu ok for 14 dager siden så den kan jo ikke være helt chips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...