Gå til innhold

vi prøver oss på ett bimmers-treff til :D

Nino
 Share

hvilken helg skal vi legge det til?  

24 stemmer

1. 1. hvilken helg skal vi legge det til?

• 1 helga i september
      10
    • 2 helgi i september (bmw dager på våler)
      14

Anbefalte innlegg

ja, Oddis og jeg har prata litt. og prøver oss på ett treff til vi.

Vi har bare hatt litt brainstorming.

så hva vi har kommet fram til:

alternativ 1:

er noe form for grilling. hos meg :roll:

Hvor vi stiller med en grill eller to så alle får grilla litt. så kan vi sitte og kose oss litt med god mat, fine bmw'r og andre sosiale aktiviteter ( hva nå enn det måtte være).

Vi setter dato'n til enten 1, 2 eller 3 september.

:idea:

Helst 3. for da feirer vi bursdagen min samtidig :lol:

alternativ 2:

Legg treffet til helgen 9.-10. september istedet. Da er det ENDEL med BMW der oppe i distriktet pga BMWCCN treffet på Våler

Tatt en treff i nærheten av banen utpå kvelden, hatt litt cruising samme med lokale rånere Undertegnede planlegger iaf overnatting på nevnte treff!

om det blir alternativ 2 så kan grillingen fremdeles være hos meg.. ca 5min jaging bare med bmw til meg i fra vålerbana.. sååå.. ehh.. jaa..

Flasher:

Oddis og jeg diskuterte oss fram til att du hadde så mange e30'r. så du har i oppdrag å ta en av dissa bila dine og lage en grill av den :!::!:

Vi holder til på Flisa. i Skandinavia's navle. Alle er velkommene.

I påvente på att Gunnar skal komme med en tilbakemelding på hva som "kreves" for å starte ett lokallag så håper vi på att dette treffet kanskje blir det første treffet for bimmers.no avd Hedmark / Hed-Opp

vil gjerne ha tilbakemeldinger på når det passer best for dem av dere som ser positivt på en slik grilling.

Og kanskje noen tanker rundt lokallag?

hmm.. Oddis, du får supplere og rette litt på meg du da :D

Teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke for å være negativ, men nå er dette andre treffet på rad i Hedmarksområdet...Hva med å få til noe litt mer sentralt, f.eks i Oslo området? Tror mulighetene for større oppmøte er tilstede også :)

Alternativ 2: Legg treffet til helgen 9.-10. september istedet. Da er det ENDEL med BMW der oppe i distriktet pga BMWCCN treffet på Våler :)

Tatt en treff i nærheten av banen utpå kvelden, hatt litt cruising samme med lokale rånere :) Undertegnede planlegger iaf overnatting på nevnte treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativ 2: Legg treffet til helgen 9.-10. september istedet. Da er det ENDEL med BMW der oppe i distriktet pga BMWCCN treffet på Våler :)

Tatt en treff i nærheten av banen utpå kvelden, hatt litt cruising samme med lokale rånere :) Undertegnede planlegger iaf overnatting på nevnte treff!

Hør der :D til å ikke bo i Hedmark. så var dette slettes ingen dum ide doktor

men, vi får satse på litt flere tilbakemeldinger først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør der :D til å ikke bo i Hedmark. så var dette slettes ingen dum ide doktor

men, vi får satse på litt flere tilbakemeldinger først

Denne tråden kan jo også etterhvert luftes på bmwccn.no og kan la jungeltelegrafen ta seg av resten. Husk at mange fra klubben er her inne på bimmers også :) For oss som bor et stykke unna, som kunne tenkt seg å vært med, blir det litt langt med 2 turer samme måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du være en liten engel da Doktor? og lage en tråd på detta der inne? Jeg bruker ikke det forumet.

på forhånd takk :D

Kan jeg sikkert gjøre. Men kanskje lodde stemningen her inne først? Er uansett lenge til september, så kan jo heller lage en tråd der inne når det nærmer seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må værsågod gjøre det. men, dette treffet blir her i Solør. mest fortrolig i forbindelse med bmw dagene på Vålerbana. Så nå får vi holde oss til topic. Så nå blir det slutt på: " kan dere ikke legge det til bergen, oslo, tromsø" og alt slikt. dette treffet blir holdt i Solør. Og de av dere som ikke gidder å kjøre hit. ja, dere får lage deres eget treff.

Ikke for å være krass. men, dette er en tråd for ett evt lokallag for oss på denne siden av norges langstrakte land. så om dere ikke har noe konstruktivt å komme ( Doktor'n er ett godt eksempel på KONSTRUKTIVE TILBAKEMELDINGER )

Se og lær. eller lag deres egen tråd og treff..

sorry mac. ikke meningen å virke krass. men, vi vil holde tråden rein for alt anna som ikke har noe med dette treffet å gjøre.

så, kan vi nå si att jeg holder grilling for bimmers medlemmer lørdag den 9 september? under bmwdagene på vålerbana.

Dere er alle hjertelige velkommne:)

det som også hadde gått ann. var att hvis det er ønskelig. så kan jeg svippe en liten tur over svenske-grensa og kjøpe kjøtt. om dere tar med dere salat og anna tilbehør til grillinga.

mot en liten fast sum som alle betaler?

bare slenger ut forslag her jeg nå.

takk for all respons til nå :D

Teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...