Mikaelft Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Kasse til subwoofer som jeg hadde i min Volvo 740 er til salgs. Den er på 56.63l. med et bassrefleksrør som peker oppover, subben peker mot midtarmlenet på baksetene. Kassen er bygd for å passe perfekt bakom baksetene på Volvo 740 og du har fortsatt MASSE bagasjerom igjen. Kassen er trekt i svart trekk. Kassen er bygd av et profesjonelt bilstereofirma. Jeg brukte kassen til min 12" Rockford Fosgate RFD-2112. Pris: 599,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 22, 2006 Share Skrevet Juli 22, 2006 Har du et bilde av kassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 kan fikse iløpet av neste helg tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 For sent for min del! Kjenner du en som heter Nils Inge fra Surnadal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2006 Nils Inge, hmmm... hvor gammel er han da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 23, 2006 Share Skrevet Juli 23, 2006 rundt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå