krt_ Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Vel, der var det min ut, eller dama sin tur Overholdt ikke vikeplikten inn på E6 her om dagen. Så hva tror dere? blir den vrak? De som skulle ta taksten fant ut senere på dagen at bakstillinga og stagene var blitt skeive. Noe som forsikringselskapene bruker å fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Muligens ikke siden den er såpass "ny" som 95` Er det lav kilometer stand er det lov å håpe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Overholdt ikke vikeplikten inn på E6 her om dagen. Høres btw ut som et godt tilfelle av at en bil ligger i døsonen når man kommer ut fra akselerasjonsfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Høres btw ut som et godt tilfelle av at en bil ligger i døsonen når man kommer ut fra akselerasjonsfeltet. Vet ikke hva eller hvor hun tenkte i øyeblikket men dyrt blir det for gjensidige i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja, men hvis det er HUN som ikke overholdt vikeplikten, (altså det er din/hennes feil) så betaler vel ikke forsikringsselskapet det? Eller tar jeg feil? (er litt ny i trafikken skjønner dere... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja, men hvis det er HUN som ikke overholdt vikeplikten, (altså det er din/hennes feil) så betaler vel ikke forsikringsselskapet det? Eller tar jeg feil?(er litt ny i trafikken skjønner dere... ) joda. når man har full kasko osv beltaler forsikringselskapet hele sulamitten men det spørs om bimmern blir reparert eller vraket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 joda forsikringselskapet betaler det, men han taper bilen vist han ikkje har kasko, og vist han har kasko må han ut med en egenandel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 ny dør litt retting og lakk.. ikke mye det,men blir sikkert svinedyrt med satsene til forsikringsselskapet. sikkert ot,men i 96 hadde jeg en 82 mod 230E med nesten 300`på tellern som ble påkjørt front mot front. -tilogmed panseret var ødelagt og den fiksa de opp på forsikringa.(dvs jeg fikk penga og tjente litt på det) bilen ble senere stjålet og ødelagt utvendig,dashbordet hogd i 2! og olje hellt i setene-forsikringsselskapet reparerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 jeg trykka min 88 peugeot 205 1.1 i ræva på en mazda 929 i 96.. Alt var borte fra frontruta og fram..70000 i skader og den betalte jeg selv 50000 for den gang... forsikringsselskapet betalte alt og fiksa den opp, så skal litt til før de kondemnerer biler føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ja mulig.. er alle fall et regnestykke for forsikringsselskapene. Det som var saken med bimmern var at bakstillinga og stagene var blitt slått skeive siden bilen som traff han traff dekket og bakaksligen. så er mulig at den er rammeskeiv. men hvis de finner ut at de kan fikse det så er det vel samme sak i grunn.. ser for meg laaang tid på verksted og mye gåing i mitt tilfelle..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Det skal mere til å få den ramme skjev. Det skaden der ser ikke så alvorlig ut. At bakstellet er litt skjevt retter de som regel. Det jeg ville ha gjort var å få taksert skaden og tatt pengene og kjøpt en brukt dør og eventuelt de delene du kan få taki brukt. Så hadde jeg letet litt rundt på forskjelige verksterer etter beste pris. Det kan jo hende du faktis tjener litt penger på denne skaden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 jeg hadde nok også fått fiksa det selv som kenneth skriver..mye å tjene der, jeg fikk 25000 igjen for en frontspoiler og ei frontlykt når dama ble påkjørt i gamle cab'en min.. kosta meg 5 lapper å fikse Har du kasko har du vel forresten kanskje leiebil i 10 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 jeg hadde nok også fått fiksa det selv som kenneth skriver..mye å tjene der, jeg fikk 25000 igjen for en frontspoiler og ei frontlykt når dama ble påkjørt i gamle cab'en min.. kosta meg 5 lapper å fikse Har du kasko har du vel forresten kanskje leiebil i 10 dager? Ikke hvis du ikke har leiebil inkl. i kasko-forsikringen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 Har du kasko har du vel forresten kanskje leiebil i 10 dager? Joda, har leiebil i 10 dager. Konge bra Golf 1.6 FSI faktisk.. heh. kanskje en av de bedre leiebilene? Tror ikke jeg har kunne fikse det selv. har ikke utstyr eller plass og stå. så det blir vel et verksted som må fikse det. men blir litt irritert på de som har bimmern nå, de fikk han inn på tirsdagen og begynte og taksere den, men er ennå ikke ferdig. har jo kun leiebil ut neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 joda forsikringselskapet betaler det, men han taper bilen vist han ikkje har kasko, og vist han har kasko må han ut med en egenandel.. Han hadde beholdt bilen om det var ansvar han hadde, men ville tapt en haug med bonus.. bonusen er tapt anyway nå. Kasko eller ikke.. Og ved en kasko skade, så tjener man ikke penger vet dere... Ved påkjørsel av motpart, der motpart har skyld derimot er det penger og tjene. Får man en takst og får beholde bilen for så og rette opp selv, ja da kommer kronene i pluss om hue er på rett plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå