200power Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 har nylig bytta gearkasse i min 325i e36. når jeg tar av å gjer for lite turtall på bil så bynner det å riste i mellom akslen el no.samme hvis jeg har lav fart å da feks bremser ned på andre giret,så kommer det vibbrasjon under biln.Å det er ny hardyskive på bilen. noen som hvet hva dette kan vere?? og en annen ting..har fri eksos på bilen pga skifta ik pakkninger når jeg tok av eksosen..syntes bilen går dårligere..den stoppa på 200km/t!! har dette noe å si el kan det være noen anne feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 alt sikkeleg skrudd fast?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 jau mener da vi gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Sjekk dette for å vera 100% sikker Edit: En kompis av meg skifta girkasse og fikk samme symtomer som deg, eg gjekk over og såg, og da var det flere løse skruer/muttre.. Lett å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200power Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2006 oki ja skal jøre det når jeg får kjøpt meg nye eksos pakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Opplagringa i mellomakselen da? Åssen er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 er hardy skiva satt på rett vei da? hørt at det går an å sette den på feil. og har du delt mellomakseln og satt sammen igjen? er jo isåfall viktig at den blir satt sammen nøyaktig slik den var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMVW Daniel Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Høres jo ut som krysset i mellomakselen som e gåen men rart at dette skal komme akkuratt ved ett kasseskifte så se over div dill ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Motoren har ikke mottrykk dersom du kjører på kun grenrør, derfor den kan virke litt slappere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Opplagringa i mellomakselen da? Åssen er den? Satser på dette jeg også. Ang hardyskive; på min stod det at den kunne settes begge veier! Virka ganske lik på begge sider. Prøvetesta drivverket på bukken og det virka greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Er mest sannsynlig hardy skiva. Den kan settes begge veier som ny,men ikke som brukt-da er den "dradd" en vei som regel. Samme som folk finner noen gamle driv knuter og banker på uten og sjekke hvilken vei de har stått-holder som regel ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 På hardy'n er det også piler som forteller ifra hvilken vei boltene skal monteres, så den er vanskelig å montere feil om man følger litt med. Men som nevnt tidligre her,om mellomakselen er delt kan du muligens få vibrasjoner om den ikke er merket og satt sammen slik den var. Fram og bakdel er balansert i forhold til hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå