Bimmerlars Skrevet Juli 15, 2006 Share Skrevet Juli 15, 2006 Hvor får man kjøpt reine slicks beregnet på bane? Ikke noe sånn gateslicks el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Hos din lokale dekkforhandler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Så det finnes ingen nettbutikker som har det? Så man fikk sett litt priser osv.. Interdekk har ikke, dekkonline har ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Lite salg av hel slicks vettu. Da må du høre med diverse motorsport firmaer etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Kollevold har mye fint til din bil... bla dekk...Dette er det billigste de har tror jeg: http://www.kollevold.no/dekk/kum_ku15.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Takk for link. Vet det er lite salg av helslicks, derfor jeg spørr hvor man får tak i det. Var ikke så ille pris på de dekka du fant frem M6 Bjørn. Noen erfaring med de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Har ingen erfaringer med de dekka...Om noen har det så er jeg også interessert i brukererfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå