Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Hei, Har just kjøpt meg et universalt "billig" endestykke til bilen. (syns det så litt stilig ut). Men vil ha mere lyd. Vurderer å legge opp rør rett over katalysatoren. Hvilken størrelse må jeg ha på rørene ? Å er det noe jeg kan kjøpe på koed.dk f.eks så det blir litt "plug & play" ? Altså noe som passer, så jeg slipper å få noen til å bøye. Hva trenger jeg for å få litt lyd å få et komplett anlegg ? Legg gjerne ved link/url. (sikkert endel skrivefeil, er så sliten etter å ha kjørt ifra Rudskogen til Kristiansand i ett strekk.)
a-olsen Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Du har 320, og da er det vel 2.5" hele veien.. Så noe større enn det må du jo ha;) Hjelper VELDIG med bare bakpotte. Jeg har en kamerat som har en på bilen sin som han vil kvitte seg med, så hvis du har en fin original en, så kan dere bytte?? Skal se om jeg finner ett bilde her.... Denne blir det grom lyd med, tro meg. Han har bare den. Kan sikkert prøve og ta å hive ut en film eller.no i morra. Hvis det er interesant Ps: Faen og flink jeg er til å ta bilder
Bimmerlars Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Fjern/skift til mer lydglad bakpotte og fjern midtpotta. Ikke større enn 2,5" rør
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Fjerne midtpotta, hva mener du ? Og til deg over... Jeg har jo kjøpt ny bakpotte. Det er resten av "anlegget" jeg lurer på
en325ic Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 vil du ha mer lyd så bor hull i mettpåtta=) masse lyd men mindre efekt:) hehe
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Samt superharry... Borre hull på potter, gjør man på Volvo 240, ikke på BMW (mener nu jeg)
Haug Skrevet Juli 16, 2006 Skrevet Juli 16, 2006 Samt superharry... Borre hull på potter, gjør man på Volvo 240, ikke på BMW (mener nu jeg) Hehe, enig!
Mauro Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 Samt superharry... Borre hull på potter, gjør man på Volvo 240, ikke på BMW (mener nu jeg) Mener nok mange, inkludert meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå