Kenneth BMW Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Heisan Det finnes 2 selskaper som betaler fartsboten din, og leg lurer på om noen av dere benytter seg av denne tjenesten da jeg vurdere å kjøpe denne tjenesten Hvis dette ikke passer inn her så send med mld på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg er medlem av dette; www.skittau.no og så vidt jeg vet virker det ganske greit. Har sjekket opp firmaet i brønnøysund og det virker greit. Det eneste jeg reagerte på da jeg fikk regningen var at det sto fakturanummer: 75 på den. Det kan være tilfeldig selvfølgelig... Men hvis du bestemmer det så vil jeg gjerne at du oppgir mitt medlemsnummer som verver Mitt kundenummer er: 4152 Edit: Glemte å si det men her er det 89,- i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg betalte i vinter kr. 748,- til Bisso. De er konkurs, så de pengene er tapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 noen som har dette og har fått betalt boten? hvordan kan de egentlig gå i overskudd med dette prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Oki Jeg vurdere en av disse www.botogbedring.no www.skittau.no Jeg ser at den første betaler fotobokser også Og faktisk parkeringsgebyrer, men det er en tilleggsavtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg har i fartsbot.no. Har ikke fått testet om de betaler bøtene enda. Jeg valgte fartsbot.no fordi jeg syntes de virket mes seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Bare husk på å lese hele denne her f.eks. (og de respektive andre siders vilkår) --> http://www.fartsbot.no/vilkar.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elvegard Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Jeg betalte også 748 til bisso.se i mai.. Fant ut at de er konk i forrige uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå