Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gikk til innkjøp av en e36 318i i vinter og liker bilen veldig godt, pga av liten (lærling) lønn blir det ikke de største oppdateringene men noe skjer da...

fikk bilen for ca et halvt år siden og da var den nesten original, hvite blinkere, 17" felgs med 225 45 bak og 215 45 forran, fikk også med et senkesett som senere ble satt på.

den dagen jeg skulle legge om til sommerdekk og jeg hadde skrudd ut hjul boltene satt hjulet såklart fortsatt fast og jeg måtte frem med slegga og da knakk jo såklart ene fjæra mi og datt utenfor skåla så da ble det litt hektisk med å ta av fjørbeinet og reise ¨på jobb og presse på ei senke fjør, ganske interresang tur å kjøre med ei senkefjør fremme:p

hadde bilen min på eu kontroll for ca 1mnd siden og da ble det jo noen mangler som dempere forann, foring i bakstilling, dekk, et hjul-lager og noe annet småfiks som klosser og skiver, men nå mangler jeg bare å skifte lageret så er den godkjent:)

har også lakkert skjørtene på bilen satt på resten av senkefjørene og montert en jbl rørsubb som spiller helt greit, også skal jeg kjøpe 4 stk rockford 5" med sony xplod forsterker i nermeste dager.

driver fortsatt å leter etter en front-fanger helst m-tech men e46 m3 look fanger er også av interrese så viss noen har en til salgs send meg en pm:) alt av interrese, så jeg skal prøve å holde dere oppdatert med det som skjer og ta noen bilder av bilen min i morra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...