J Naustdal Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Har problem med ac/ vifta på bilen, den blir ikkje skikelig kald inni. på varme dagar er det berre å åpne rutene som er noke hjelp i. men den varmar som berre juling på kalde dagar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Kan hende du har lite gass igjen. Er ikke sikker på om du kan sjekke dette selv, men dette er iallefall årsaken til dårlig kjøling som regel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Sjekk først om det er noe trykk i anlegget, skru av beskyttelseshetten til anlegget og trykk inn ventilen, kommer det gass (Vær forsiktig) så er det trykk i anlegget. Så er det vel et inspeskjonsglass på tørkefilteret se på dette om det bobler litt der i det anlegget skrus på. Da skal du se at det er bevegelse i væsken på innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Ok takk for svar. noken som veit kor eg finn tørkefilteret og beskyttelsehetta til anlegget hen på ein 93 mod e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Ok takk for svar.noken som veit kor eg finn tørkefilteret og beskyttelsehetta til anlegget hen på ein 93 mod e34 Tørkefilteret sitter vel om jeg ikke husker feil under spylervæsketanken, og beskyttelseshettene finner du på fylle niplene, de er vel plassert på høyre side før innløpet til kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå