Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å kjørte en tur i stad. Putra oppover en bakke i 4.gir,og skulle gasse på litt da motoren begynte nøkke skikkelig uten forvarsel. Kom meg på toppen av bakken og gikk saktere og saktere jo mer gass, da den tilslutt stoppa. Nå vil den ikke starte lenger. Fått den igang en gang igjen men stopper nesten med engang. Noen som har vært borti no lignende? Noen som veit hva som er gæli? Bilen er en 30 m3.

Skrevet

du har ikke kjørt den tom for olje? svogeren min hadde lignende sak og da ble den varmskåren...var ikke en bmw men hørtes likt ut..

Der juksa bilen noe fælt rett før han kom hjem, klarte å komme seg på parkering og etter det fikk han ikke start. Når jeg kikka på det så hørte jeg at den ikke klarte å dra stemplene når jeg prøvde å starte..

Skrevet

Olje og kjøleveska er i orden,klarer dra den rundt men får liksom ikke start på'n lenger. Sånn nesten starter,alt går rundt. Sett att alle slanger er på plass.

Skrevet

Det høres elektrisk ut.. har vært borti noe lignende med en volvo, viste seg å være en sensor.. men er vel kanskje begrensa med elektriske komponenter på en e30 m3 også da..

Skrevet
  eriklepe skrev:
får den bensin da? sjekket det. Kan jo være bensinpumpen.

Anbefaler trådstarter å sjekke ut den ja. Omtrent det samme som trådstarter beskriver skjedde hos meg, da var det bensinpumpen. (Dette skjedde første dagen av ferien, langt inne i sverige, ironisk nok 2 min unna en Bosch forhandler/servicestasjon).

Prøv å hør om bensinpumpen går du!

Skrevet

Da har jeg fått sjekka litt i helga,pluggene gir gnist. Men kommer ikke bensin til motoren. Ikke no lyd i bensinpumpa heller. Hvor sitter releet til bensinpumpa?

Skrevet

Jasså, du har kommet deg inn her! :)

Let i boka di, så finner du vel ut hvor reléet sitter!

Ellers kan du jo bytte med vinterbilen min! Den går da i alle fall!

Wuhu!

Tony

Skrevet

akkurat samme skjedde med meg i en celica supra jeg hadde når jeg gikk tom for bensin.

men uansett.. har du sjekka sikringa til bensinpumpen?

en kompis hadde en e30 325 med akkurat samme og der var det bare sikringa som smalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...