Vangen Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 2000 modell BMW 320d M-sport Komplett M-pakke som består av aerodynamikk pakke sportslig avstemt understell som er senket og stivet. Svart Alcantara delskinn med carbon lister Antrasitt grått innertak Multiratt / M-Sportsratt Cruisecontrol Ryggesensor Antispinn og Antiskrens El.vinduer foran Elektrisk justerbare og oppvarmede speil Automatisk avblendbart innerspeil Varmeseter Vinterpakke Automatisk klima-anlegg Hvite blinkers 18" originale skrudde BMW M-felger (8X18 med 225/40 foran og 8,5X18 med 255/35 dekk bak) Rieger øyelokk og bakrutesenker M-Tech bagasjeromslist Predator Chromium Angel Eyes Koksgrå intrumentpanel ringer (M3) BMW business radio/CD spiller (med Midtarmlen foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjempefin bil!! Selv om jeg personlig ville kutta ut lyktlister(hvorfor gjemme de fine lyktene?) og kanskje fjerne bakrutespoiler og.. fine felger og! sånne skal jeg ha i 17" til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Sweet ride! Lykte senker = digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Takker men lyktelistene blir . . Bilen ser mye sintere med lyktelistene, spesielt nå når jeg har fått innstallert Angel Eyes.. Synest at bakrute spoileren gjer seg og jeg . . . Men heldigvis så har alle vær sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjempepen den der! Men du skulle hatt m tec type 2 spoileren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 Kjempepen den der! Men du skulle hatt m tec type 2 spoileren.. Ja du skulle bare ha visst hvor jeg har siklet etter den der hehe... Klart den gjør bilen MYE finere. . . Men man må bare klare seg med hva man har.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 m tech 2 gjør seg på e46, ingen tvil om det. En eller annen luring har rygget på min mtech2 fanger og laget sprekker i lakken så den må lakkeres på nytt. Fin bil! Sotede ruter, litt mer senk og større felger så hadde den vært perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2006 har planer om å senke den foran, kun med fjørene... Så noen M3 speil.. Kanskje der kommer litt toning også ?? . . . Men det får fremmtiden vise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 16, 2006 Share Skrevet Juli 16, 2006 Låner et bilde fra brukergalleriet til P.I.B Her har du mal å gå etter! Forøvrig var den meget god å kjøre tross den kraftige senkingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Hehe, ja det var en fin mal å gå etter . . . . Det må bli noe sånt tenker jeg.. Vet du hvor mye den er senket ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Hehe, ja det var en fin mal å gå etter . . . . Det må bli noe sånt tenker jeg.. Vet du hvor mye den er senket ?? 55/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 hehe, da er den ikke til noe vinterbil Men fint er de ivertfall.... kunne tenkt meg 35-40 mm fremme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Meget pen E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 flott bil, men ville fjerna litt "stæsj" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå