Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er på utkikk etter en s38B38 / s38B36 noen som vet noe om hvordan pris disse ligger på. mulig og få tak på? :shock:

bygger e30 mtech 2 og tenkte på om kansje en slik eller en s14 hadde vært perfekt.. 8)

Skrevet

Har nettopp solgt to stk S38B36 for 27 000 og 25 000,- Da er de helt komplette, med gir og alt. Bare til å sette ned i en annen bil. "Plugg and Play" Vet om en til som skulle være bra. Den forlanger han 27 000 for.

Skrevet

Jeg solgte en for 12 lapper for et år siden. Helt komplett, dog uten girkasse, radiator og eksos, men med grenrør. Så du får det MYE billigere enn 30 laken. Du får en 3,2 for den prisen.

Skrevet

Jeg har forresten motorfester til 3,6 i e30. med 3 forskjellige posisjoner lengdemessig. Her slipper du å modifisere grenrøret. Kjøpte det fra tyskland. veldig bra bygd.

Skrevet
Yes høres bra ut.. mye må en punge ut med for noen slike tidsbesparere da?.. hehe når du sier 3,2 du mener e36 m3motoren? :?

Skjønner ikke hva du skriver. ja, mener m3 3,2.

Skrevet

Binlarseno, om du kan skaffe meg flere motorer fra M5 E34, til 10 -15 000. så kjøper jeg alle du kan skaffe. Med eller uten gir kasse. Jeg kjøper motorene for det meste i utlandet. For med regnr på den bilen motoren kommer fra og toll dok som viser at motoren er tatt lovlig inn til Norge. Så lovlige motorer jeg selger. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...