voodex Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 når jeg er ute å kjører med bilen min å spiller høy musikk nå driver den å rykke å nøkke no kollosalt. dette skjer når jeg kjører på lavt turtall i 1 og 2 giret. også vist jeg trør inn clutchen å lar bilen trille så driver den og veksle mellom 500- 1000 omdr. spess når jeg står i ro. men detter ned til ca 600 når jeg trør inn clutchen helt og triller. men kommer snart opp i turtall igjenn. noen som vet hva dette kan komme av? er en 316 i E36 1996 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Dårlig bensin tilførsel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 hmm. nei tror ikke det. bilen funker jo som den skal når jeg kjører i litt høyere hastigheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 når jeg er ute å kjører med bilen min å spiller høy musikk nå driver den å rykke å nøkke no kollosalt. dette skjer når jeg kjører på lavt turtall i 1 og 2 giret. også vist jeg trør inn clutchen å lar bilen trille så driver den og veksle mellom 500- 1000 omdr. spess når jeg står i ro. men detter ned til ca 600 når jeg trør inn clutchen helt og triller. men kommer snart opp i turtall igjenn.noen som vet hva dette kan komme av? er en 316 i E36 1996 modell Hvis det er som du sier bare når du spiller høy musikk, så er det antagelig spenningsfall som pga strømforbruket til anlegget. Hvis du ikke har elektrolytt kondensator til anlegget din kan du prøve å sette inn det. Kan hjelpe til å glatte ut spenningsfallene over batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 jeg har en 1 farad kondensator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Juli 18, 2006 Share Skrevet Juli 18, 2006 Kansje batteriet har gitt sitt siste støt. Da hjelper det ikke bare med kondis lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå