Gå til innhold

rykking og nøkking

voodex
 Share

Anbefalte innlegg

når jeg er ute å kjører med bilen min å spiller høy musikk nå driver den å rykke å nøkke no kollosalt. dette skjer når jeg kjører på lavt turtall i 1 og 2 giret. også vist jeg trør inn clutchen å lar bilen trille så driver den og veksle mellom 500- 1000 omdr. spess når jeg står i ro. men detter ned til ca 600 når jeg trør inn clutchen helt og triller. men kommer snart opp i turtall igjenn.

noen som vet hva dette kan komme av?

er en 316 i E36 1996 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg er ute å kjører med bilen min å spiller høy musikk nå driver den å rykke å nøkke no kollosalt. dette skjer når jeg kjører på lavt turtall i 1 og 2 giret. også vist jeg trør inn clutchen å lar bilen trille så driver den og veksle mellom 500- 1000 omdr. spess når jeg står i ro. men detter ned til ca 600 når jeg trør inn clutchen helt og triller. men kommer snart opp i turtall igjenn.

noen som vet hva dette kan komme av?

er en 316 i E36 1996 modell

Hvis det er som du sier bare når du spiller høy musikk, så er det antagelig spenningsfall som pga strømforbruket til anlegget. Hvis du ikke har elektrolytt kondensator til anlegget din kan du prøve å sette inn det. Kan hjelpe til å glatte ut spenningsfallene over batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...