e30forever Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 hiver meg på med ett par spørsmål jeg også når vi først diskuterer topplokk. 1. Det har kommet meg for øret at bmw har forbedret kvaliteten på aluminiumen i toppene på nyere m20. Noen som vet om dette stemmer og eventuellt når dette ble gjort. 2. Noen som vet av firma som selger ferdig overhalte/trimma topplokk
Gjest Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 E30forever: 1. Det finnes flere typer topper til m20. Derimot så vet jeg ikke om det er forskjellig kvalitet i selve metallet i toppene. Forskjellen ligger visst i størrelse på ventiler og noe annet som jeg ikke kan svare på. Pedi her inne vet jeg har svart på en annen tråd hvor han gikk litt gjennom de forskjellige toppene til m20. Det var veldig god informasjon. Viss du søker litt så finner du det nok. 2. Mener det finnes firma som leverer, men tør ikke uttale meg om hvem og hvor. Vet vertfall at det koster litt.
e30forever Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Takk for den. Fant det innlegget ja, meget informativt. Lærte jeg noe nytt i dag også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå