Gå til innhold

Lekebil.. Maks 100 000.. Til drifting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en lekebil til maks 100 000, brukes til drifting.. Minimum 250hk..

Skrevet
lol.. jaja,, du kan jo bare kjøpe en sånn bil som du har vell? 200sx.. :P

Er på andre motoren nå (rådebank) , på 3 uker.. så den blir jeg ganske fort kvitt om det er no bmw som frister meg :)

Skrevet

ja, ok.. lykke til med bilkjøpet.. men skal bilen bare brukes til drifting på bane?? eller litt sånn hobbydrifting i rundkjøringer og sånt ? :D hehe..

Hva med en RX7 da? kan jo importere med rattet på feil side fra england, eller tyskland? .. får litt sånn driftefeeling over den bilen.. :wink:

Skrevet

Er på andre motoren nå (rådebank) , på 3 uker.. så den blir jeg ganske fort kvitt om det er no bmw som frister meg :)

hmm, japse pleier jo å vera bra..

Ikkje deg/mekanikeren sin feil da??

Skrevet
ja, ok.. lykke til med bilkjøpet.. men skal bilen bare brukes til drifting på bane?? eller litt sånn hobbydrifting i rundkjøringer og sånt ? :D hehe..

Hva med en RX7 da? kan jo importere med rattet på feil side fra england, eller tyskland? .. får litt sånn driftefeeling over den bilen.. :wink:

Er en grunn til at det ska være hvite skilter... :twisted: bane og vei.. må ha det morro iblant

Enten så er det bmw som gjelder, eller så beholder jeg bilen jeg har og skifter motor..

Viko:

Fullt mulig, tåler lite i forhold til di gode gamle e28ene iallfall :)

Skrevet

Fullt mulig, tåler lite i forhold til di gode gamle e28ene iallfall :)

Det er sant..

Men kjenner flere som har trøbbel med dei motorene, både 1.8, og 2.0

COSWORTH 2wd er tingen for deg tenker eg.

Få tak i en billig 2wd sedan, komplett grønndyse-sett, og gje gass..

Skrevet

Ford ska jeg aldri ha av prinsippsak.. Liker det bare ikke.. Tåler vel ikkeno mer enn 1.8en i nissan heller?

Skrevet

Det er jo ikke utrolig mange originale alternativer fra BMW i den sjangeren der.. til under 100k. E30/E36 325i, E28/E34 535i og E30 M3 blir vel litt i "daffeste" laget, eller er det godt nok? I så fall har du jo noen alternativer.. Ikke så mange M3er til den prisen, men de finnes. Burde jo også gå an å finne en del ombygde biler med E36 M3 eller E28/E34 M5-motorer til den prisen.

Skrevet
Ford ska jeg aldri ha av prinsippsak.. Liker det bare ikke..

Korfor ikkje det??

Cosworth motoren er ein velprøvd motor som tåler vanvittig mye juling, en av dei bedre motorene eg har vert borti.

Billig å trimme, men kan bli dyrt vist du ikkje vet ka du gjør, men sånn er det jo med alle motorene..

Tåler vel ikkeno mer enn 1.8en i nissan heller?

Og joda, tåler MYE mer en det.. :wink:

Skrevet
Ford ska jeg aldri ha av prinsippsak.. Liker det bare ikke..

Korfor ikkje det??

Cosworth motoren er ein velprøvd motor som tåler vanvittig mye juling, en av dei bedre motorene eg har vert borti.

Billig å trimme, men kan bli dyrt vist du ikkje vet ka du gjør, men sånn er det jo med alle motorene..

Tåler vel ikkeno mer enn 1.8en i nissan heller?

Og joda, tåler MYE mer en det.. :wink:

Har så dårlig inntrykk av di, spesielt turbolagg.. Det liker jeg med 200sxen..

Men nok om det.. ikke ford.. :)

Må ha noe ombygd bmw greier isåfall :) E30 med m3/m5 motor hadde vært skoj :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...