Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Ja, da er det på plass en hel haug (285!) med bilder fra lørdagen under "Happenings". Absolutt mye moro å se. Herlig vær, masse rå biler, og ikke minst, de av gutta som er single og ikke var på Gatebil gikk glipp av noe! Jenter i små skjørt, bikini og BH overalt.. alle var tydeligvis ikke like godt forberedt på finværet.. Flere bilder her: http://www.bimmers.no/album/?id=gatebil_juli_2006 Hadde også en del filmsnutter fra treffet, så jeg har smekka de sammen til en fil. Ikke forvent noe veldig. Filmen kan lastes ned her: http://www.bimmers.no/files/gatebil_juli06.wmv (3min/23MB)
P.I.B Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Supert Gunnar Hva syns du om det nye Automote-bygget da?
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Supert!! Mye bra bilder og filmingen var ikkje så gale, har sett det mye verre
antiloop Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Mange fine biler der, litt lite "skjørtebilder" da...
Lien Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Det så ut som et meget bra treff spør du meg! Jeg var på Våler forrige gang og det var ikke i nærheten av så mange verstingbygg der! Skal sies at jeg var der på søndag men alikvell....
jelpoole Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 bra film og kule bilder det her er bar een ting jeg lurer på! er dette dn minin med busa motor?
Gartner ED Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Satt du på de røde conteinerne i breisladd svingen? Så ut som du hadde tatt bildene derfra. Eg satt oppå der værtfall. Det var helt vilt når en bmw m5 gikk på taket, totall vrak. Har bilde men vet ikke kordan man legg det ut.
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 Supert Gunnar Hva syns du om det nye Automote-bygget da? Utrolig gjennomført og syk lakkering! Liten tvil om at fyren er flink. Om alt er like smakfullt kan jo allikevel diskuteres. Mange fine biler der, litt lite "skjørtebilder" da... Var der sammen med madammen.. .. og jeg gav henne visst lite nok oppmerksomhet som det var. Forstod ikke helt det der og da, men da jeg kom hjem og fant ut jeg hadde tatt 740MB/331 stk bilder, så skjønte jeg at jeg nok ikke hadde gjort så mye annet. bra film og kule bilder det her er bar een ting jeg lurer på!er dette dn minin med busa motor? Nei, det er denne: Så den ikke på gatebil (var der kun på lørdagen). Har hørt rykter om at de turbokonverterer den, så kanskje det er årsaken?
viper Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 herlige bilder å film, fikk ikke dratt dit selv så bra med bilder:)
|Andreas| Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Filmen var bra den! Morsomt med så mange bilder
Steffan C Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Kanonbra med masse bilder og flott film Gunnar . Sto selv i den køen du viser på første bilde på lørdag ca kl 14. I og med at kl var så mye, og at vi måtte ha parkert langt pokkerivold, så kjørte vi til svigefar i Sverige istede . Får prøve å kombinere Gatebil på Rudskgen og CCN på Våler i September .
Gunnar Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Skrevet Juli 17, 2006 De købildene er fra 13:20, Steffan. Var ikke SÅ ille ventetid. Det gikk sakte men sikkert fremover. Vi skulle egentlig ta 10:30-ferja, men missa den og havna på 11:15 i stedet. Dvs. at vi brukte ca. 1,5 time frem til der bildene er tatt fra ferja, og det var inkl. to handlestopp. Var ikke så langt igjen på bildene. Tidligere har vi alltid stressa villt for å komme tidlig på alle slike treff, men ser det ikke er vits i. 10:30 hadde vært finfint.
Steffan C Skrevet Juli 17, 2006 Skrevet Juli 17, 2006 Så du kom med 11:15 ferja ja. Kom akkurat ikke med den vi, var bra med biler i Horten rundt den tiden. Jeg hadde med begge ungene og kjærringa, så syns det ble litt i seineste laget med de folkemengdene som var der borte. Forøvrig så håper jeg Huysman og Schumacher kommer i gang med utbygginga der borte snart. Blir kaos på Rudskogen med de folkemengdene som var i helga .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå