Gå til innhold

Trondheimpolitiets WRX til salgs? Har de gitt opp?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Opp Okstadbakken sør for Tr.heim under en fartsmåling mistet føreren kontroll og kjørte rett av veien og havna på taket, i 2002. Dette er nok et dårlig kjøp, vil jeg anta.

Jepp, eg mener den subaruen har vert knust minst 2 ganger,

Vet du mer Trotto :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp Okstadbakken sør for Tr.heim under en fartsmåling mistet føreren kontroll og kjørte rett av veien og havna på taket, i 2002. Dette er nok et dårlig kjøp, vil jeg anta.

Jepp, eg mener den subaruen har vert knust minst 2 ganger,

Vet du mer Trotto :?:

Den har vært innblandet i skader flere ganger. Men kun 2 ganger som jeg vet har den vært skikkelig ut av form. Jeg ville ikke kjøpt den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vært innblandet i skader flere ganger. Men kun 2 ganger som jeg vet har den vært skikkelig ut av form. Jeg ville ikke kjøpt den.

Eg ville heller ikkje kjøpt den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virket som ett røverkjøp jeg men.

Er nok en grun til at politiet selger den, og ikke bare omplasserer den til et annet distrikt. Sølvgrå Impreza i Tr.heim er ikke akkurat et overraskelsesmoment lengre. Men liker man å skremme en og annen trønder så kan man leke gåsemor på E6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men liker man å skremme en og annen trønder så kan man leke gåsemor på E6.

Haha :lol:

Men uansett om politiet bytter biler 1 gang for året vet jo alle det 1uke etter dei har fått ny..

Tenker politiet synst det er rimeleg fustrerende..

Kjenner en meget hyggeleg politimann, han er temmeleg ergeleg for akkurat dette sjølv, og det har eg mobba han litt for når eg har truffe på han, både på jobb, fritid og fylla.

Men han er som sagt ein meget hyggeleg politimann.

Husker han satt på med meg i vingebilen en gang, og han likte det meget godt, han kommer nok ikkje til å glemme den turen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen har gått i stavanger også, er veldig styggt kjørt, MEN jeg hadde selv en slik bil tidligere, og kjenner godt til dem, de tåler jo å bli brukt. Subaru er superkvalitet og driftsikkerhet, de går faktisk omtrent aldri i stykker. Imponerende. selv med 218 hk går disse bilene styggfort.

hadde 250 hk i min og kjørte 0-100 på 5,1 sek. Det står det respekt av.

På politibiler er jo alle servicer holdt etc, jeg syns ikke noen burde være redde for å kjøpe denne. En i subaruklubben har forresten lagt inn et skambud allerede. ( som kjent selger crifo ofte bilene til langt under prisant.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i Stavanger er den samme som i Trheim? Trodde det var to forskjellige biler jeg, trønderne har jo tydeligvis hatt den en del år allerede, men har hørt lite om den i Stavanger de senere år, så kan jo tenkes det er samme bilen..

Kul bil, men den ser litt sliten ut. Noen som har vært i kontakt med de og vet sånn ca. hva skaden går ut på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...