straight_six Skrevet Juli 18, 2006 Skrevet Juli 18, 2006 jeg har akkurat gått til innkjøp av 323 delebil med diffbrems, jeg skulle egentlig bare bruke diffen men nå vil jeg også ha skiver bak istedenfor tromler. spørsmålet mitt er da som følger: må hele bakstillingen fra 323en flyttes over eller kan jeg bare flytte over skivene til 320en? på forhånd takk.
bmw_327i_turbo Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 du kan flytte over hele bakstillingen. elr du kan flytte over broene. du kan ikke bare flytte over skivene
TEM Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Bytt hele bakstillinga,går mye fortere, en å bare flytte over broene, diff osv.............
TexWiller Skrevet Juli 19, 2006 Skrevet Juli 19, 2006 Lettest og bytte over alt ja. Men utvekslingen er høyere på 323 diffen så den blir litt latere i aksen
straight_six Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 at bilen får litt dårligere aks skal jeg klare å leve med tror jeg. Takker for alle svar, da blir det vel til at jeg bytter over hele bakstillinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå