Vidar Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Selger min 328i Touring, prisantydning 105 000. Med sine 193hk er dette en motor som sparker skikkelig, kombinert med en tilsvarende oppegående og kvikk atumotisk girkasse, gjør dette til en meget artig bil å kjøre. Den er originalt M stylet og senket, som gjør at den ligger som støpt på veien! Skinninteriør i sort, midtarmlene, original BMW business rds radio m/cd spiller. Automatgir, el. soltak, grøftelys, sportskinnratt, m.m. Alle servicer holdt, medfølger servicehefte med full historikk. Senest EU godkjent i April 2006. For det meste langkjørt. Sommerhjul Vinterhjul Lettmet. felg vinter Lettmet. felg sommer Hengerfeste Takrails Metallic lakk Avtagbart hengerfeste Sentrallås El.vinduer Elektriske speil Takluke Sportsseter Oppvarmede seter Skinninteriør Midtarmlene Bagasjeromstrekk Kjørecomputer Servostyring Klimaanlegg Air Condition Radio/CD Airbag foran ABS-bremser Antispinn Antiskrens Alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Fin touring, er det bra vinterdekk/felger? Hva er kmstand på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Pen bil.. Skulle ikke være noe problem å få prisforlangende på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 Hei! Beklager jeg glemte å skrive km stand, men den er på ca. 220000. Jeg kjøpte den hos srandveien auto i Trondheim for et halvt å siden, som er bmw forhandler. Fikk luket bort evt. småfeil i garanti perioden. Bilen fremstår i meget god stand. Det er noen riper i alu. felger på sommerdekk, bakdekk må snart skiftes. Piggfrie vinterdekk og alu felger er i topp stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Syns dette var en VELDIG bra pris for en 1997 328i med klima, automat og sportsskinn, selv om den har gått langt. Tror du kan få mer for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg