krist_olsen Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 hvilken vei bør subbene stå i porta kasse? mot setterygg eller ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 kommer litt ann på hvilken bil du har og vilken type lyd du er mest ute etter. men jeg ville helt klart valgt at elementer og porter skulle pekt bakover. dette har i alle fal gist best resultat i mine biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krist_olsen Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2006 det er en e36 coupe, det er 2 skt audiobahn 12" på 1100w rms kvar. eg vil ha det til og trykke mest muligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 subbene bakover. så prøver du deg fram med palseringen av kassa i bag rommet. har funet ut at i e30 spiller det best når elementene står ca 25 cm fra bakplata. lag gjerne mye åpning for og få luft inn i cupeen. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå