Gå til innhold

SOLGT. SMIDDE JE STEMPEL TIL TURBO M20. SELGES KUN 6000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første man som kommer med 6500+ eventuelt frakt, får disse helt nye å flotte JE stempelen. Skal bestille meg nye. Har nemlig kjøpt meg S50B32 så da passer de dårlig.

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Selger du stemplene med veiv og staker for 7000?!?!.... da må eg nesten vurdere det igjen.. er veiven målt og balansert... 130mm, er det 320 staker det eller...? for da kan jeg jo selge min diesel veiv med stempler for3-4k ok komme ganse billig ut av dette,,,

Skrevet

trenger stempler men trenger også penger til stempler..så da er jeg like langt..så håper egentlig du ikkje for solgt til jeg har rå!! :lol:

Skrevet

Ble det avklart om disse hadde dype nok lommer for Z45 kammen?

Jeg har penger og skal uansett kjøpe stempler, men det er jo lite poeng i å kjøpe stempler for at de så må maskineres ;)

Skrevet
Er komplett med "seal ring" ja. Jan Erik (propan) mener det går med Z 45 kam. De er meget dype.

Ok, men Total Seal er en spesiell type ringer som man må spesifisere at man skal ha med og betale ekstra for per stempel. Du får bare med "vanlige" stempelringer om du ikke spesifiserer annet. Om du har Total Seal ringer så ligger de i poser med det navnet utenpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...