PerEklund Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Hva skal til for å bli journalist? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123480 BMW 320? Ser det gang på gang, at når det skrives om ting der jeg har litt peiling eller innsikt så er det grove informasjons feil, lurer på hvor mye feilinformasjon vi egentlig leser hver dag. Dette var ikke et grovt eksempel da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 hva er det a? a4 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Er nok drømmebilen til denne journalisten . Digg å få seg gratis bensin, men å stå i kø i 10 timer hadde jeg nok ikke gjort gitt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 hva er det a? a4 cab? Er vel en Audi 80 cab . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juli 25, 2006 Share Skrevet Juli 25, 2006 rotete skrevet, men er faktisk nesten riktig.. han til venstre eier audien, imens han til høyre forteller at han kan tanke 60 liter på sin bmw 320i.. feilen er at journalisten har regna ut timesbetalinga ++ for å tanke på 320'n, imens de gutta sitter i audien.. skjønner? men synes jeg skimter noe som kan være 320'n til han christoffer fyren på høyre siden av audien?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå