ronnie Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Jeg holder på å sette inn nye høyttalere i bilen, men jeg får ikke av det dekselet på førersiden foran fordi spaken til å åpne panseret med står der. Noen som vet hvordan jeg kan ta av den spaken? Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Den spaken er skrudd... er kansje et lite plast deksel man må ta av for å finne skruen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnie Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Fikk det til nå... Var en liten plast-kopp over skruen ja som var litt vrang å få av.. Da kan jeg nyte musikk med nytt anlegg: 4 x Rockford Fosgate Punch P152C klikk her Pioneer DEH-P55BT klikk her Og en gammel usCarvor 2 x 12" kasse baki sammen med en forsterker av merket Tinly som spiller greit nok.. skal oppdatere det med tid og stunder... Tenkte kanskje på det settet de selger på megabillig klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå