Deep Dish Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 Her i Bodø går det en E39 med kun to dører.. Bilen har full M-tech styling, utrolig fin bil.... Visste ikke at E39 ble levert som coupe, hvilken betegnelse har i så fall denne.??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 5serien har meg såvidt bekjent aldri blitt levert som coupe. det var snakk om att de skulle lage en e34 cab. men, det forble bare en prototype. bilder av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Juli 19, 2006 Share Skrevet Juli 19, 2006 denne bilen MÅ du skaffe bilder av, for jeg tror d ikke før jeg ser d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Er 100,7 % sikker på dette, har sett den mange ganger.... Skal prøve å få dratt fram mobilen neste gang jeg ser den å få tatt bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 dette må være ombygde greier. bmw har aldri hatt e39cab men den du snakker om vil jeg gjerne se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Kan være f. eks en E36 eller en E46 med E39 front og bakdel. På Gatebil var det en E36 eller E46 med E39 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Kan være f. eks en E36 eller en E46 med E39 front og bakdel. På Gatebil var det en E36 eller E46 med E39 front detta støtter jeg.. mere trua på detta ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Er 100,7 % sikker på dette, har sett den mange ganger.... Skal prøve å få dratt fram mobilen neste gang jeg ser den å få tatt bilde av den.. hvor da? har ikke sett den selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cigarette Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Ja den vil jeg se Det er vel lite sannsynli at det er en E39 ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Det var ikke en transformert Honda accord da...? Her er mer til SKREKK&ADVARSEL : http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Det var ikke en transformert Honda accord da...? Her er mer til SKREKK&ADVARSEL : http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Den der så jævla rå ut da! Bare at det så ikke ut som fronten "hørte hjemme" der.. Synd det er gnager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Det var ikke en transformert Honda accord da...? Her er mer til SKREKK&ADVARSEL : http://www.jimmy540i.com/bmwnightmare.htm Den der så jævla rå ut da! Bare at det så ikke ut som fronten "hørte hjemme" der.. Synd det er gnager Det er nok noe av det verste JEG har sett iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2006 Share Skrevet Juli 26, 2006 Kan jo hende dørene er sveisa igjen? Ellers er det nok en annen bil med E39 front osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 bor i bodø å har aldri set noen E39 coupe.. tror du ar sett syner men jegvil gjere se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet August 7, 2006 Share Skrevet August 7, 2006 Her i Bodø går det en E39 med kun to dører.. Bilen har full M-tech styling, utrolig fin bil.... Visste ikke at E39 ble levert som coupe, hvilken betegnelse har i så fall denne.??? Glemt å ta pillene i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå