Arnefles Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Har et problem på min 320-95 E36 automat,har en "romlelyd" bak. Tenker på at det kan være høyre hjullager bak,noen som har peil og kan hjelpe meg eller har tips? Det er ikke "ulelyd". Er det i såfall vanskelig å bytte? Hjelp,hjelp-jeg blir gal,nesten ikke til å holde ut(høy lyd!)...
P.I.B Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Er det hjullager skal lyden forverres i svinger. Jeg hadde engang en E36 Coupe. Den hadde i mine ører en forferdelig romle lyd bak. Det viste seg å være noen skjevslitte Falkendekk som laget lyden.
Simen Malerbakken Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hjullager bak kan være noe dritt, da det er presset inn, men har man rett verktøy er det ikke så ille. er jo bare å kjenne etter slakk det da, er det noe så vet du at det er feil.
Arnefles Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Kan ikke si at det er noe særlig slark der.Bråker like mye i svinger. Må man ha spesialverktøy for å gjøre jobben? Kan vel egentlig ikke skjønne at det kan være noe annet enn lageret som er gåent...
Arnefles Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Noen som kunne bytte et lager for meg pa lordag formiddag... Pm eller ring meg pa 92064722
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå