mAZE Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 mulig det finnes en tråd fra før, men søket gjorde meg ikke noe klokere. Jeg, eller da frua, handlet ny bil i dag. En e36 318tds 97mod (bilder kommer), og denne satt det en original bmw kasettspiller i. Tenkte jeg skulle ha i en cd-spiller som jeg har liggende, men så er det jo de orginal kontaktene da. Vet jo ikke hva noe av det er ettersom ingen farger er som de "skal" være. Vet vel slik hva som er høytalere, men vet ikke hva som er pluss, minus, styrestrøm osv.. Så lurer vel da på om det er noen av dere som vet hva de forskjellige ledningene er, så slipper jeg å prøve meg frem alt for mye..
askeladden Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 det skal jo vere kanske engelt å måle seg fram til det
mAZE Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Har ikke slikt måleutstyr her nå, og gidder ikke dra helt på jobben for å hente det når jeg har fri.. Sååå, derfor spør jeg noen her.. Regner med det er mange som har gjort dette før meg.
askeladden Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 du kan jo bruke ei prøvelampe\ eller ei vanlig pæra sku være mulig å finne ut av det da:)
mAZE Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Går nok det, men, dog, sikkert noen som vet det.. Så hadde jeg sluppet.. Men, er det ingen så får jeg finne ut av det.
Runar-CSi Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Det aller enkleste er nok å kjøre til nærmeste bilxtra/mekonomen/torshov sjappe og kjøpe en overgang fra orginal kontakten til iso kontakt... da slipper du myyye koblings arbeid og du slipper å klippe i ledningsnettet....
mAZE Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 Takker Runar.. Det tenkte jeg faktisk ikke på.. Da går jeg får den..
Bimern Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Det aller enkleste er nok å kjøre til nærmeste bilxtra/mekonomen/torshov sjappe og kjøpe en overgang fra orginal kontakten til iso kontakt... da slipper du myyye koblings arbeid og du slipper å klippe i ledningsnettet.... Er nok smartes det ja, jeg prøvde å "tyvkoble" meg inn på ledningene i følge bruksasvisninge til orginalspilleren(står faktisk der hvilke ledninger som er hva). Det endet med at så lenge spilleren var tilkoblet så funket vindusviskerene bare på interval, samme vilken possijon bryteren var i. Jævli rart i grunn, for jeg dobbelt sjekka mine kobliger mot overgangen og det var identisk koblet, men funket som faan med overgang
mAZE Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Skrevet Juli 20, 2006 spesielt.. Men men, var på torshov og handlet kontakt i stad, så nå er det lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå