Simen Malerbakken Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hei, noen som vet dette? Dørlåsen på min bil er i ferd me då si takk for seg, det er ikke sleve låsen, men den haka som den griper i i dørkarmen, av en eller annen rar grunn har BMW valgt å legge dørbryterne inni denne kloa. Følgende av det er at den bryteren nå er så godt som utslitt, en ny kan jo bestilles og i følge real OEM er det "Latch striker" 51218205041 som er den delen jeg skal ha, problemet er at på bildet vises denne uten microswitch noen som vet om dette delenummeret er feil eller om det bare er bildet som er feil? GS foreslår det samme, noen andre som har ideer og forslag? Problemet er at den tror døren er åpen stadig, litt slitsomt å kjøre med blinkende interiørlys og vindu som går opp og ned hele tiden..
ioctl Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Hadde akkurat samme problemet nylig bare at hos meg førte det til at sentrallåsen ofte nektet å låse også så det ble litt kjedelig å låse alt manuelt Jeg kjøpte ny "striker plate" hos min lokale BMW forhandler. Kostet 250-300 kroner. Har desverre ikke delenummer her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå