Gå til innhold

Priser som matcher koed??

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en plass de seller bmw deler som kan komme ned mot de prisene koed har? Er drit lei av Koed.. Er spesiellt ute etter sorte baklykter til E30, har ventet på siden mars.. Koed har kommet med leveringsdato etter leveringsdato men fortsatt ingen baklykter.. men så lenge alternativet er GS Bildeler så får jeg vell bare vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan supplere det med sorte baklykter: Var nettopp i kontakt med Geir Ove på koed.dk og han sa at leverandøren for blinklys og baklykter var den samme, men dessverre litt av det useriøse slaget. De holder på å skaffe en ny leverandør.

Drit lei koed sier du ... var det ikke du som fikk tilbudt jobb der? :lol:

Ville kikket mot Tyskland hvis du er ute etter uberlave priser. E30.de står det endel linker til div E30 shops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P jo det var jo det :) Koed er jo utrolig bra på pris da men når en venter og venter på ting så blir man jo litt irrritert.. Har ikke handlet så veldig mye der men jeg har aldrig opplevd så mye tull.. feil sending både av varer og adresser! Men det kan jo selvsakt unnskyldes litt med at geir og daniel har jo sinsykt mye å gjøre for tiden,kanskje litt for mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå ikke hatt noen negative erfaringer med Koed. Har sendt mail til Daniel og hørt med ham om delene er på lager og klar for levering før jeg bestiller. Mulig det har hjulpet noe :)

Billigere? Tja, man må nok ta en titt nedover til tyskland da ja som oddis foreslår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner også å bli litt lei av koed.. ble lovet noen deler innen 10 juli.. har jeg sett de? nei!! greit nok at det bare er 10 dager siden, men hadde bestilt time for å få lakket disse delene den 17.juli :? syns generelt sett at leveringstiden fra dem blir lengre og lengre, men de har vell fått VELDIG mange nye kunder siste året sikkert. så forstår dem jo litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har forstått det :? Har ikke hørt med GS om de har de på lager nå men hadde jeg vist at jeg måtte vente så lenge som dette hadde jeg lett betalt en liten tusenlapp ekstra og fått dem i mars når GS hadde kampanje... Første gang jeg bestilte ble varene mine sendt til en kar i telemark og når jeg omsider fikk varene hjem var det jo facelift lykter jeg hadde fått,og koed bør jo vite at M3 aldri har hatt de baklyktene.. Men men nok drittpriek om koed nå! Jamt over så gjør jo Daniel og Geir en kjempe jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns servicen der er kjempe god jeg der ejg.når jeg bestilte fikk jeg ikke varen til avtalt tid sendt mail 1omin etter på fikk jeg mail tilbake beklager at varene ikke har blitt sendt før i dag.og vips tre dager etterpå hadde jeg de på døra.utmerket service.der kommer jeg til og handle igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

je er også litt kje koed. har ventet på en gearkule siden desember :!: det er litt i det drøyeste laget. men, han geir ( tror det var det han het) ringte meg i går morges. og sa lurte på en annen bestilling som jeg også har ventet på i noen måndeder. men, som jeg har måtte kjøpt i fra motortechnik grunnet eu.kontroll. så da sa jeg ifra om den gearkule. og da fikk jeg høre att daniel skulle slutte. men, att han hadde mange ting han måtte ta tak i. og geir lovet att han skulle få daniel til å ordne opp med denna gearkula jeg har ventet på i snart 8 måneder.. så nå får vi bare håpe vi går en lysere "koed-tid" i møte. jeg ble i alle fall positivt overrasket over geir og samtalen med han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også har god tro på Geir Ove,snakket med han idag jeg også og det virker som han kommer til å gjøre en bra jobb!Han fikk sendt varene jeg bestillte (utenom baklykter og senkesett) så nå får jeg håpe det meste kommer! Er jo nesten litt avhengig av Koed så vi får håpe det blir stell på ting :D Fårsto på Geir at Daniel har en heil ting å ordne opp i før han kan slutte! Vær forsiktig med å penger tilgode over lang tid.. det har Daniel klart å rote til for meg vertfall,men får håpe han ordner det før han slutter.. Virker som jeg har hatt max uflaks med Koed :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en plass de seller bmw deler som kan komme ned mot de prisene koed har? Er drit lei av Koed.. Er spesiellt ute etter sorte baklykter til E30, har ventet på siden mars.. Koed har kommet med leveringsdato etter leveringsdato men fortsatt ingen baklykter.. men så lenge alternativet er GS Bildeler så får jeg vell bare vente..

Vi skaffer det meste av deler til BMW så si i fra så kan vi jo se om prisene er konkurransedyktige, nå ser jeg at ting har løst seg med Koed, men ta gjerne kontakt så kan vi se hva vi fårtil.

www.stjerneservice.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man likevel skal bestille deler fra utlandet er vel min erfaring at ebay er rimeligere enn alt annet. Det gjelder bare å finne seriøse selgere. Det som virker for billig til å være sant er gjerne det, men prisene på ebay er som ofteset mye bedre enn på koed likevel. Greit å være skeptisk til selgere fra land som er kjent for svindling (les: Taiwan f.eks) Har blant annet kjøpt Rieger e36 M3 diffusor til 700 spenn og en kliss ny sony forsterker til ca. halv pris på ebay. Har kun måttet betale moms og fortolling en eneste gang av titalls bestillinger jeg har gjort, og jeg har aldri hatt problemer med noen selgere. Den gyldne regel er å kun kjøpe fra folk med bort i mot 100% positiv feedback.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...