Kristian Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 heihei. hvilken valvoline olje skal jeg benytte til min m3? ser smøre håndboken anbefaler max-life 10w-40, men jeg hadde vel egentli tenkt å bruke valvoline vr1 racing 20w-50. så nå er jeg veldig usikker noen som har noen formeninger? haster da jeg skal bytte olje i kveld.
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Motorolje? Girkasseolje? Diffolje? Ville uansett holdt meg til Castrol. Sjekk smøretabell på www.castrol.no
Espen M33 Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 heihei. hvilken valvoline olje skal jeg benytte til min m3? ser smøre håndboken anbefaler max-life 10w-40, men jeg hadde vel egentli tenkt å bruke valvoline vr1 racing 20w-50. så nå er jeg veldig usikker noen som har noen formeninger? haster da jeg skal bytte olje i kveld. Må du bruke valvoline (ja, jeg vet hvorfor) så gå for den som er tilgjengelig med høyest mulig viskositet. Finnes ikke en 10/50 eller 10/60 olje fra valvoline da? 10/40 holder nok det også, men jeg ville ikke brukt det om du skal på banekjøring. Jeg bruker kun castrol sine produkter, og motoren får selvfølgelig TWS 10w/60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå