turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Her har dere noen bilder av det nye leketøye mitt. En litt oppgradert rc bil. Dette er artige greier og holde med på. Er råere motor og byttet til noen sterkere deler. Kommer flere deler som driftedekk, alufelger med dekk, olje fylte dempere med høydejustering. Slitter fort dekk med slik trimma motor og 4wd.. Karosseriet er mye mørkere enn på bilder, men blir slik av blitz. Har også ett 2004 subaru wrc kaross som herje kaross. Passer godt her. Her ser dere hvordan den er inni, blir tøffere med rosalilla dempere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Stilig, hvor mye kostet dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 sånn kjøpte jeg også, ferdig med driftingspec... med epic motor og max rw regulator, men regulatoren kutter når den får belastning... Dritfett å kjøre:op Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Bare slik den er nå, ehhm 3500kr. Men det er med veldig oppgradert motor. Kjølerille, Rå fartsregulator. Motorfeste i alu, alu mellomaksling, kulelager, to sett med felger dekk. En håndkontroller, to ekstra batteri og ett ekstra karosseri. Siden jeg og kammeraten kjøpte så mye så blei frakta noe dyrere. Men du får kjøpt komplett bil som denne for en 80$ og opp til 100$. Da er dem ikke piffa opp og du trenger kontroller fartsregulator og batt. Ett par tusen på døra, og det tar ikke ei uke engang:D Tror jeg har rammset opp alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Her er dekk felger og dempere. Kule med høydejustering. 70$ for 4 stk Skal bli rått å drifte, det ser bare konge ut. Felger i alu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Sikker på du har rett regulator da?? Vi har en DuraTrax IntelliSpeed 12T Modified Reverse ESC regulator. Og en Team Orion 12 Turn Double Formula SV2 Pro BB motor. Ikke noe problemer med den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 hos micromonsters har de den for ca 1300 pluss 3 kanals fmsender for 1000 og batteri og ladere for ca 500 Jeg har en ok motor og noe som burde vært en ok regulator m revers for 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Jeg har det meste herrifra http://www.towerhobbies.com/ Prøvde kammeraten sin med orginal motor og reg. Går greit da å. Men kjøper man en 14 eller 12 turns motor, så bytter man ikke tilbake. En annen kammerat kjøpte en team orion 6turns motor Var ikke så rå aks, men den hadde så stor toppfart att han missta kontrollen over bilen før han nådde den. Da er det kult... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Skautroll, hvilken motor og regulator kjører du med?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Øy!? Hvor kjøper du drifte dekk?! Begynner å bli lei av å teipe nå.. men fy feite, når jeg tok av teipen, da fikk jeg vei grep da! Henger igjen litt lim, så det sitter som fy Har selv en tamiya TT-01.. Skal oppgradere motor, understell nå snart tror jeg.. Med warsteiner karros, sikkelig rått.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Hvor fort går de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Når du først er igang med å oppgradere kan du jo sette igang med å montere nitromotor i den! Det har jeg i mine 3 RC-biler, og fy det er skøy! Litt dyre i bruk de nitrobilene da (120kr litern.. ) men fy så gøy det er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skautroll Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Motor er en ep 1005 http://www.mamut.com/controls/shop/shop ... romonsters Fartsregulatoren er en Mtroniks viper RW MAX, unlimited motorstørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 De proffe RC-bilene (dvs: ikke slike man kjøper på leketøysbutikken for barn....) får man alt mellom 50 og 150km/t på! Det er kun de ferreste bilene som kan nå hastigheter oppimot 150km/t.. Dvs: De er ekstremt sjeldne! Men de aller fleste bilene innafor den "proffe" typen RC-biler har ei toppfart på mellom 50 ot 100km/t. Nitrobilene leveres jo med 1, 2 og 3 trinns girkasser for tia! (en form for automatgir såklart..) og de går temmelig bra! Akser vilt, samtidig som de har høy toppfart! Det er blitt mer og mer vanlig med 2 og 3-trinns kasser på de skikkelige racingbilene og monstertruckene for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2006 Den jeg har nå går vel mellom 50-60 med standar utveksling. Går vel ann å bytte for mer fart. Men med en 6t motor så går den mer.. Men disse drar nå jævlig fra start. Min river seg litt sidelengs bake:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå