SteffenM2 Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 På bilforumet.net er det egen Hobby del med endel RC folk på. Bimmers synes jeg bør være RC-fri Neeida Men, vi har den tråden her, så vi kan jo bruke den til RC-bil prat, Eventuelt, tulletråden!
turbo_fever Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Ja du synnst vel det. Børr vare fri for alle andre biler enn bmw og da?? Burde ikke ha bilder av anna en bmw?? Vart bare litt irritert nå Er en som ikke tåler noe anna enn bmw og kanskje, slik som på bmwccn.. Så om moderator synest denne tråden blir for gale så skal han få lov til og slette den for meg..
Dr_S Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Ja du synnst vel det. Børr vare fri for alle andre biler enn bmw og da??Burde ikke ha bilder av anna en bmw?? Vart bare litt irritert nå Er en som ikke tåler noe anna enn bmw og kanskje, slik som på bmwccn.. Så om moderator synest denne tråden blir for gale så skal han få lov til og slette den for meg.. Nå går du litt utover det jeg kommenterte, men ok. Og at det bare skal handle om BMW i en BMWklubb, er det virkelig for mye forlangt?? Siden du drar inn bmwccn..
Nino Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 dette har jo blitt diskutert sååå mange ganger her på bimmers kan ikke dere lete opp de gamle trådene og fortsette der? så holder vi oss til rc biler i denne tråden. Turbo_fever: fant du BMW karroseriet?
turbo_fever Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Dro bare inn bmwccn siden det var ett innleg der en kommenterte noe med audi eller viste noe. Der blei det slengt kommentarer og bedde om å dra til ett anna forum og det som var. Slikt synnst jeg ikke det burde være på noe bilforum, synnst det må være slik att folk liker andre merke. Og det må tålest att dem kommenterer eller viser en annen bil enn det forumet er til. Jeg kan jo kjøpe e30 m3 evo kaross, e46 m3 kaross da. Blir de litt bedre da.. Jeg synnst no det er kult att vi kan diskutere rc her og. Danne en bmw rc klubb her på forume da vettu.
Aama_Racing Skrevet Juli 25, 2006 Skrevet Juli 25, 2006 Ja du synnst vel det. Børr vare fri for alle andre biler enn bmw og da??Burde ikke ha bilder av anna en bmw?? Vart bare litt irritert nå Er en som ikke tåler noe anna enn bmw og kanskje, slik som på bmwccn.. Så om moderator synest denne tråden blir for gale så skal han få lov til og slette den for meg.. Nå går du litt utover det jeg kommenterte, men ok. Og at det bare skal handle om BMW i en BMWklubb, er det virkelig for mye forlangt?? Siden du drar inn bmwccn.. unnskyld meg, men er dette BMW ccn forum?? ser det virkelig slik ut?? dessuten så er det faktisk BMW som blir diskutert her bare i rc format.. derfor har vi moderatorer som skal ordne opp i slikt, ta det opp med dem da vel, i stede for å skrive det i en tråd!
turbo_fever Skrevet Juli 25, 2006 Forfatter Skrevet Juli 25, 2006 Folk for lov til å ha forskjellige meninger. Blei bare litt irritert att han mente att rc ikke passet her på forumet. Jeg skreiv det her fordi jeg liker dette forume mye bedre en bilforumet. Har ikke noe imot bilforumet må bare si det så ingen føler seg truffet. Blir sikkert E30 M3 på e annen kammerat, men han har ødelagt sine to andre. Rulla no jævlig når han svinga, for mye grep og bilen var ikke stiv nok, så det fixa han på. På den er nessten bare ramma orginal
arne Skrevet Juli 26, 2006 Skrevet Juli 26, 2006 Hvis noen trenger noen fete deler til sine rc biler, da må dere sjekke ut Morfars.dk. Der er det mye GØY.
turbo_fever Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Skrevet Juli 26, 2006 Ha vært kult om folk kunne ha slengt ut bilder av rc bilene sine.. Fikk pakke fra Hong Kong idag. Det var kjemmpe greier. Kom to GP 4300 batterier, ett sett med bbs mesh lignende felger i alu. 4stk dekk som virka jævli bra, og ei bæreveske for felger. Het Toms har samma felger som meg jo?? Ligner vertfall Så nå venter jeg bare på nytt chassi og bærearmer fra england.. Har noen bilder her, grom di felga synnst jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå