mhane Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Bruker BMW "standard kontakter" på sine cd vekslere slik at uorginal cd veksler passer rett inn eller er det orginalt som gjelder her? Ønsker fremdeles å kunne styre veksleren fra den orginale radio enheten. Finnes det eventuelt overgangsplugger/kontakter..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet August 23, 2006 Share Skrevet August 23, 2006 Det er ikke noen standard hva gjelder cd skifterkontakter, her finnes et mylder av proprietære løsninger. De fleste leverandører av cd vekslere vil ha overgangskontakter. Du må nesten høre med de som leverer det produktet du bestemmer deg for. Derimot hvis du bruker L'Oreal (følger med i tiden og forventer effektivitet ) Så går det an å få overganger til mp3 spiller isteden. Jeg mener cd skifter tar jo ganske stor plass da.... Oppdateres etter at jeg har søkt litt på google for deg EDIT: her er en jeg fant i farta http://caraudiosecurity.com/shop/produc ... /4331.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå