TCCW Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Jeg har tenkt litt på disse retningene, og begge er fristende. Bilen : Rød '90 BMW 318iS Coupe Hovedproblem : Jeg har verken utstyr eller kompetanse til lakkering eller motorbytte av denne typen. Edit : Eller, skal vel klare et motorbytte, men er helt lost på det elektriske. Lakkering er jo greit nok, da er det bare å levere inn til verksted og betale. Men farge : beholde den typiske is-rødfargen? Diamantschwartz metallic? Delfingrå? Motorbytte derimot, hvem og hvor? a)Hva motor er mest gunstig, hva deler trenger jeg? Tenker i første omgang på 3.0 eller 3.2. b)Hvor får jeg tak i delene? c)Hvem kan "slenge" den oppi? Eventuelt hjelpe til med ledningsnett. d)Hva kan jeg forvente å punge ut? e)Går det an å få godkjent? Selv er jeg lei av folk som slenger ut en tråd i samme emneland, uten å ha noen særlige planer om å gjennomføre. Jeg skal gjennomføre minst en av disse planene. Forøvrig er bilen ferdig rustsveist, senket, eu-ok og venter på nye utfordringer. Alpina-felger er på vei. På forhånd takk for svar!
Jonte Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Motor! Så får du fikse den opp i ettertid.. Evt kjøre sleeeeeeeeeeeper look
Mangel Skrevet Juli 20, 2006 Skrevet Juli 20, 2006 Bilen må være 10 år i norge da... ellers blir det nok dyyyrt....
oddis Skrevet Juli 21, 2006 Skrevet Juli 21, 2006 Motor er ihvertfall MYE mer omfattende. Og en motor er heller ikke billig i drift + evt slitedeler. En ting vet jeg: MYE vil ha MER Nå sier jeg ikke at du skal ikke skal bytte motor, men vil bare gjøre deg oppmerksom..
TCCW Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Skrevet Juli 21, 2006 Hvorfor ikke gå opp til E36? Har hatt mange e36, 325 osv. Hvorfor kjøre e36 når du kan kjøre grym e30?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå