hartvix Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Tenkte det var på tide å vise fram bilen min her. Ikke noen show-off bil i det hele tatt, bare en dønn original 1991 mod. 318iA med svart skinninteriør. Bilen har gått 203 000 km (siste 12k av meg). Veldig fornøyd med den - en ypperlig og pålitelig bruksbil! (Litt "blasse" bilder, tatt med k750i. Bedre bilder kommer.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 20, 2006 Share Skrevet Juli 20, 2006 Ser ut som en meget fin bil, så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Pent interiør,denne bilen hadde fortjent bedre stell eksteriørt også F.eks andre felger. Og fjernet hengerfestet bak! Ellers ok bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Pent interiør,denne bilen hadde fortjent bedre stell eksteriørt også F.eks andre felger. Og fjernet hengerfestet bak! Ellers ok bil Felger og dekk ble bestilt i går Hengerfestet kan jeg ikke fjerne, det er jo der jeg fester hengeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2006 Share Skrevet Juli 21, 2006 Kan du virkelig dra last med en 318iA ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2006 Kan du virkelig dra last med en 318iA ? =) Åja, det er utrolig hva den drar skjønner du Har hatt bilen i 7 måneder, og allerede brukt henger 4 ganger, bl.a. til flytting av møbler og skrot. Største hengeren til Statoil - fullastet, null problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartvix Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Da er det et år siden sist og på tide å slenge opp et nytt bilde. Siden sist har bilen fått: - Nye felger og dekk - Fikset takluke - Bytta hjulsylinder - Ny lambda - EU-godkjenning - Nytt tåkelys - Ny registerreim - Ny vannpumpe - Ny innsugsbelg og renset tomgangsmotor Plan for sommeren: - Behandle alle rust-tilløp - Rubbing og polering (trengs virkelig nå...) - Grundig sjekk av alt under bilen - Fikse et par små el-problem God sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Så veldig bra ut! Sleng opp flere bilder av den med de nye skoa på da Bimmers folket liker masse bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Dette så bra ut! Felgene var pene og kledde bilen godt. keep it nice and clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå