Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bensisn skal det være, men har ikke målt bensintrykket, så må gjøre det til neste nå:) Har for øyeblikket original bensinpumpe på bilen, så kan være denne som fusker... Men sist da jeg fikk start, så når jeg stopper bilen, så hører jeg en skikkelig lyd som en flymotor som stopper... klarer ikke å tyde hvor denne kommer fra, men er en plass under bilen eller motorrommet. Tenkte kanskje dette var kompen som gikk ut i eksosen, men tydet på at det ikke var det...

Skrevet

Har du gnist og bensin bør den starte. Ta å prøv å tvangskjør bensinpumpa di. Lyden av en pumpe som skjærer seg kan muligens minne om den lyden du beskriver. Det er vanlig at du hører bensinpumpa jobbe opp trykk når du vrir om tenningen uten å starte, dvs hakket før startmotoren drar rundt. Gjør den det?

Skrevet

Jepps, når jeg vrir om tenningen til det hakket, ser jeg både bensinslangene "rykker-til" og hører også pumpen klikker/suser svakt med det samma...

Tvangskjøre pumpa, hva mener du med dette? Bilen fungerte greit på 2 testuren etter ombyggingen, men døde da ut, da det ble som jeg mistet all motorkraft... etter dette den ble slik... Men motoren hadde ikke vært kjørt på ett år da, i.o.m, ombyggingen... Kjørte heller ikke noe hardt med den enda...

Skrevet

Sette strøm direkte på pumpa for å sjekke om den lever og ikke lager ulyder. Evt kan du jo bare hekte av slangen inn på fuelrailen og se om det kommer bensin ut der når du prøver å starte.

Skrevet

Sjeket fuelrailen nå, det kommer bensins der med en gang jeg prøver å starte den ja... Fikk også plutselig start, men den gikk på en 4 sylindre kanksje, før den døde ut... Fikk ikke start etterpå, bare nesten med jevne mellomrom, der den lugget igjen... Kan evt filme neste gang jeg får start, for å legge ut, for å vise hvordan den oppfører seg?

Skrevet

Da har jeg funnet ut hvor feilen ligger... Takker for mye tips folkens! JEg hadde en ekstr bensinpumpe liggende, men det som var mest moro, var at da jeg koblet +èn av pumpa, og startet den uten bensinpumpe, da jikk den klokkefint!:o Satte på plussen igjen, og tok av, og da kom/for problemet igjen... Så det tyder veldig på at den får ALT for mye bensin... skifta pumpa, men problemet er akkurat det samme...

Noen som vet hvor releet til pumpa ligger, og bensintrykksregulatoren på disse bilene?

Skrevet

ok, takker for tips:) Men vet du hvor releet til pumpa/bensin ligger? For merker at det ikke kommer noe bensin inn til fuelrailen nå, men det gjorde det tidligere, når jeg hadde dette problemet...:|

Skrevet

Da har jeg både skiftet releet til bensinpumpa, da dette ikke funket som det skulle... Men problemet ligger fortsatt her ja... Noen som har flere tips til hva dette kan være? Er ganske så tomme for tips jeg nå...:| Virker somd en får alt for mye bensin men, hva kan forårsake dette ellers?

Skrevet
Da har jeg både skiftet releet til bensinpumpa, da dette ikke funket som det skulle... Men problemet ligger fortsatt her ja... Noen som har flere tips til hva dette kan være? Er ganske så tomme for tips jeg nå...:| Virker somd en får alt for mye bensin men, hva kan forårsake dette ellers?

Sjekka BTR, om den er tett som propan sa

Skrevet

Sjekk de to følrerne som sitter på svinghjulet. De sitter festet i girlassa di. Hadde lignende problem på en 325 turbo for noen år siden og da lå feilen der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...